ارائه مشاوره فنی استقرار مدیریت انرژی به شرکت‌های تابعه صنعت نفت

مشاور مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت در امور انرژی از اعلام آمادگی این شرکت برای ارائه مشاوره فنی استقرار مدیریت انرژی مبتنی بر استاندارد ISO ۵۰۰۰۱ به شرکت‌های تابعه صنعت نفت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت کشور، احمد فضلی افزود: به منظور اجرای ابلاغیه مقام عالی وزارت مبنی بر الزام استقرار مدیریت انرژی و نقش شرکت بهینه‌سازی به عنوان ناظر، مشاوره و هماهنگ ‌کننده در کیفی‌سازی اجرای مدیریت انرژی در شرکت‌های تابعه وزارت نفت، این شرکت آماده هر نوع همکاری با شرکت‌های تابعه وزارت نفت است.

وی افزود: مطابق ماده ۲۱ قانون اصلاح الگوی مصرف، همه دستگاه‌های اجرایی عمومی موظف به انجام ممیزی انرژی به منظور اجرا و کنترل سامانه مدیریت انرژی در ساختمان‌های مربوطه و آموزش کارکنان خود هستند.

مشاور مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت تاکید کرد: توانمندسازی فنی و کارشناسی شرکت‌های تابعه وزارت نفت در کیفی‌سازی استقرار مدیریت انرژی از اولویت‌های شرکت بهینه‌سازی است که امید است با همکاری‌ مدیران انرژی واحدهای عملیاتی و ستادی وزارت نفت محقق شود.

وی یادآور شد: شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت با بازرسی‌های مستمر دوره‌ای بر حسن اجرای استقرار مدیریت انرژی مبتنی بر استاندارد و مدیریت انرژی در شرکت‌های تابعه وزارت نفت نظارت می‌کند و گزارش‌های بازرسی‌های دوره‌ای خود را برای مقام عالی وزارت ارسال می‌کند.

کد خبر 288407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =