اقدام‌های وزارت نفت در مناطق سیل‌زده مطلوب است

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، اقدام‌های وزارت نفت در مناطق سیل‌زده را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این وزارتخانه در زمینه سوخت‌رسانی به مناطق سیل‌زده نیز عملکرد مناسبی داشته است.

اسدالله قره‌خانی در این باره به خبرنگار شانا گفت: از آنجا که بعضی از شهرها و استان‌های کشور با مشکلات ناشی از سیل و سیلاب روبه‌رو هستند و ممکن است در روزهای آینده نیز به‌واسطه بارش‌ها این مشکلات ادامه داشته باشد، از این رو دولت، ‌مردم و دیگر دستگاه‌هایی که باید حمایت داشته باشند، وظایف و مسئولیت‌هایی دارند که باید به آن عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه وزارت نفت تاکنون اقدام‌های بسیار خوبی برای کمک به سیل‌زدگان و همچنین مهار سیلاب در مناطق سیل‌زده انجام داده است، افزود: همه دستگاه‌ها وظیفه دارند در این شرایط در خط مقدم حل مشکلات مردم باشند و در این باره وزارتخانه‌های گوناگون، مسئولیت‌های بسیار سنگینی را بر دوش دارند و در خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند. در این میان وزارت نفت تاکنون خدمات ارزنده‌ای انجام داده است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت نفت همچنین در زمینه سوخت‌رسانی و گازرسانی به شهرها و روستاها اقدام‌های مطلوبی انجام داده است، تصریح کرد: از تلاش‌های انجام شده در مدیریت به‌موقع که از وقوع حادثه در بخش گاز جلوگیری کرد تشکر می‌کنم.

وی عنوان کرد: باید همگی تلاش کنیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات مردم در مناطق سیل‌زده حل و فصل شود.

کد خبر 288475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =