صدور آنی قبوض گاز در استان یزد

طرح قرائت سریع کنتور و صدور آنی قبوض گاز در استان یزد با هدف اجرای سیاست‌های دولت الکترونیک از سوی شرکت گاز این استان اجرا می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علی‌اکبر میدانشاهی، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از پیاده‌سازی طرح قرائت و صدور آنی قبوض گازبها به عنوان یکی دیگر از اقدام‌های کیفی این شرکت خبر داد و گفت: هدف از این طرح، اجرای سیاست‌های دولت الکترونیک و افزایش سطح کیفیت خدمات است.

وی با اعلام اینکه هم‌اکنون همه شهرهای استان یزد زیر پوشش این طرح قرار دارند، افزود: 95 کنتورخوان در سراسر استان یزد طرح قرائت کنتور و صدور آنی قبوض گاز را اجرا می‌کنند. در این روش، مامور کنتورخوان با قرائت کنتور، اطلاعات لازم را در دستگاه کنتورخوانی ثبت می‌کند و پس از ارسال اطلاعات به سرور (Server) شرکت گاز، عملیات پردازش اطلاعات انجام می‌شود که در پی آن، صورتحساب مصرفی در همان لحظه صادر و پس از چاپ، توسط دستگاه چاپگر همراه، به مشترک گاز تحویل می‌شود.

به گفته میدانشاهی، کاهش مراجعات ماموران گاز به‌منظور احقاق حقوق شهروندی، قرائت سریع و دقیق کنتور، کاهش خطاهای انسانی قرائت، کاهش هزینه‌های شرکت گاز با توجه به هم‌زمانی قرائت و چاپ صورتحساب و کاهش میزان آلایندگی‌های زیست محیطی از جمله مزایای طرح صدور آنی قبوض گاز است.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد، کیفی‌سازی خدمات و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین الکترونیکی به منظور افزایش رضایت مشترکان گاز را از اولویت‌های این شرکت در سال 98 عنوان کرد و افزود: راه‌اندازی سامانه تلفنی اختصاصی 3194 به منظور پرداخت صورت‌حساب گاز و اعلام کارکرد کنتور نیز گام موثر دیگری در افزایش سطح کیفی خدمات برای مشترکان گاز استان یزد است.

کد خبر 288565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =