خط لوله تغذیه گاز به شهر کجور راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران با اشاره به گازرسانی پایدار به منطقه کوهستانی کجور گفت: خط لوله تغذیه گاز به شهر کجور راه‌اندازی می‌شود تا این منطقه بیشتر توسعه یابد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، جعفر احمدپور در نشست بررسی پروژه گازرسانی به مناطق محروم شهرستان‌های نوشهر و چالوس، ضریب گازرسانی در استان مازندران را ۹۹ درصد اعلام کرد و گفت: ضریب نفوذ گاز در روستاها ۹3 درصد است که تا پایان امسال به ۹۵ درصد افزایش می‌یابد.

وی اجرای طرح‌های گازرسانی را موجب رشد میزان آسایش و ایجاد اشتغال پایدار دانست و افزود: اکنون توسعه گازرسانی به 66 روستای بخش کجور در دستور کار شرکت گاز استان مازندران قرار دارد.

احمدپور تصریح کرد: اکثر فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی منوط به پایداری گازرسانی است و ما موظف هستیم به مردم در استفاده از گاز طبیعی برای آرامش زندگی و به صنعت‌گران برای تولید، اطمینان بدهیم که برای تحقق این موضوع، نمی‌توان شرکت گاز را بدون برنامه و هدف مدیریت کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران، تاکنون 56 شهر، 2 هزار و 138 روستا و بیش از یک هزار و 40 واحد صنعتی به همراه 28 شهرک صنعتی زیر پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند.

کد خبر 288575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =