اهتمام نفت مناطق مرکزی به بهره‎مندی از حضور بانوان توانمند

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی با اشاره به روند رو به رشد انتصاب بانوان در امور مدیریتی در سطح وزارت نفت گفت: این شرکت نیز در تلاش است با به‌کارگیری بانوان کارآمد و توانمند در همه سطوح مدیریتی، از ظرفیت آنان به‌منظور تحقق اهداف توسعه‌ای شرکت استفاده کند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، رامین حاتمی اظهار کرد: در سال‌های اخیر آمار به‌کارگیری بانوان توانمند در این شرکت رو به افزایش بوده است، به گونه‌ای که درصد جمعیت بانوان شاغل نسبت به همه کارکنان در ستاد تهران و ستاد شرکت‌های تابعه به ۲۰ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: این آمار نشانگر نقش برجسته بانوان در پیشبرد اهداف سازمان است و امیدواریم حضور بانوان خلاق و توانمند در سمت‌های مدیریتی و کارشناسی مناطق عملیاتی گسترش یابد.

حاتمی با تاکید بر ضرورت افزایش سطح ریسک پذیری و قبول مسئولیت‌های خطیر از سوی بانوان اظهار کرد: به طور نمونه، آمار ۲۵ درصدی جامعه آماری بانوان شاغل در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، نشانگر نگرش مثبت حاکم بر این شرکت است و امیدواریم شاهد حضور موثرتر بانوان در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت‌های تابع باشیم.

کد خبر 288593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =