اعتماد و اتکا به تولیدکنندگان داخلی؛ عینیت یافتن شعار رونق تولید

نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران به عنوان رویداد مهم بین‌المللی، ریشه‌ای غنی داشته و از نظر گستردگی و حضور انبوه تولیدکنندگان، بهره‌برداران و علاقمندان در ایران و کشورهای فعال در حوزه نفت و تجهیزات نفت و گاز، رویدادی شناخته شده و مهم است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید بوجارزاده، سخنگوی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اهمیت برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی و بیان این مطلب، اظهار کرد: شرکت ملی گاز ایران سال‌هاست که همسو با شعار «رونق تولید» فعالیت کرده و با حمایت از صنایع داخلی برای تأمین تجهیزات مورد نیاز خود، گام‌های اساسی و مهمی برداشته است.

وی با اشاره به این که سال ۹۷، سال بسیار پربار و خوبی برای ما به لحاظ کارکرد مناسب در پالایشگاه‌ها، گازرسانی، اجرای پروژه‌های مهم، خطوط انتقال و دیگر بخش‌ها با رویکرد حمایت از ساخت داخل بود، افزود: حضور پرشور شرکت‌های داخلی در این رویداد کاملاً محسوس است و شرکت ملی گاز ایران نیز به عنوان یکی از شرکت‌های اصلی وزارت نفت، مانند هر سال حضور پررنگی در نمایشگاه نفت دارد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز در ادامه، با اشاره به اینکه غرفه شرکت ملی گاز ایران در سالن B ۳۸ فعالیت‌های این شرکت را در معرض دید عموم قرار می‌دهد، اظهار کرد: همانند سال‌های گذشته، با حضور شرکت‌های اصلی تابعه این شرکت و مدیریت‌های پاسخگوی مراجعان خواهیم بود و توانمندی‌های صنعت گاز را به استحضار مراجعان می‌رسانیم.

بوجارزاده با بیان اینکه این شرکت از سال‌ها پیش با بحث داخلی‌سازی، رونق تولید را در برنامه خود داشته و در بخش‌های مختلف برای نیازهای خود، تقریباً به خوداتکایی به صنایع داخلی رسیده، تصریح کرد: می‌توان گفت که تقریباً همه تجهیزات مورد نیاز این صنعت، به‌ویژه در بخش گازرسانی در داخل کشور ساخته می‌شود و این شرکت در حوزه ساخت داخل در طول سال‌های گذشته، به‌عنوان یکی از ایرانی‌ترین و بومی‌ترین بخش‌های صنعت نفت و گاز فعالیت و به تولیدکنندگان داخلی اعتماد و اتکا داشته است.

به گفته وی، این روند در حوزه‌های پژوهشی شرکت ملی گاز ایران نیز وجود داشته که از آن جمله می‌توان به همکاری این مدیریت با پردیس‌های مختلف و فن‌بازار، اشاره کرد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: گردش اطلاعات و ارتباطاتی که در این چهار روز میان مدیران و شرکت‌های داخلی و خارجی ایجاد می‌شود، آثار زیادی در فعالیت‌های آینده و توسعه‌ای شرکت‌ها دارد.

شایان ذکر است که بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 288718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =