سه گام مهم و اساسی برای اجرای دقیق شیوه‎نامه شرایط اضطراری

مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی نفت پیش‌شرط اجرای دقیق شیوه‌نامه شرایط اضطراری را سه گام مهم و اساسی بازنگری روش‌های اجرایی و دستورعمل‌های موجود، زمینه‌سازی سازمانی آن و سرانجام آموزش مستمر در راستای نهادینه کردن آن برشمرد.

به  گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، مانی عبدالله‌زاده‌راد سه‌شنبه (دهم اردیبهشت‌ماه) در جمع رؤسای بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE)، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران شرکت‌های تابعه نفت بر اهمیت و توجه ویژه به ابلاغیه شیوه‌نامه شرایط اضطراری ازسوی وزیر نفت تاکید کرد.

به گفته وی، در این شیوه‌نامه شرایط اضطراری در سه سطح دسته‌بندی شده است. این دسته‌بندی‌ها متناسب با نوع، ماهیت و پیامد حوادث و منابع شرکت‌ها در سطوح ۱ و ۲ شرکت‌های‌ فرعی و تابعه و سرانجام سطح ۳، شرکت ملی نفت ایران است.

مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی نفت افزود: از سوی دیگر باید کمیته شرایط اضطرای در همه شرکت‌ها و مناطق عملیاتی متناسب با ساختار شرکت‌ها و مناطق در چارچوب سطوح شرایط اضطراری، تشکیل و از طرف عالی‌ترین مقام برای اعضا حکم زده شود.

عبدالله‌زاده‌راد در ادامه از حاضران در نشست بررسی علمی و عملیاتی شدن شیوه نامه شرایط اضطراری، نگاه ویژه، پیگیری مستمر و ارائه گزارش به این مدیریت به منظور تایید نهایی را خواستار شد.

به گفته وی، از زمانی که این شیوه‌نامه توسط مقام عالی وزارت ابلاغ شد، این مدیریت پیش‌نویس اعضای کمیته سطح ۳ شرایط اضطراری را آماده و برای مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ارسال کرد که به‌زودی از سوی وی ابلاغ و اجرایی می‌شود.

کد خبر 288729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =