تدوین اسناد راهبردی مدیریت دارایی‌های فیزیکی برای نخستین‌بار در ملی حفاری

رئیس مدیریت دارایی‌های فیزیکی شرکت ملی حفاری ایران گفت: این شرکت برای نخستین‌بار در صنعت نفت موفق به تدوین اسناد راهبردی مدیریت دارایی‌های فیزیکی بر اساس استانداردهای مدون ملی و بین‌المللی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیدعلی سیدی‌پور در توضیح این مطلب افزود: این اسناد شامل سه سند راهبردی سیاست کلان و چشم انداز، خط‌مشی، راهبردها و اهداف نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی شرکت در افق ۱۴۰۵ است.

وی با اشاره به اینکه با پایان فرآیند تدوین و تصویب، اسناد پیش گفته تا پیش از پایان ماه برای اجرا ابلاغ خواهد شد، اظهار کرد: براساس برآوردها این بخش با خودکفایی در ارزیابی‌های سازمان، تدوین اسناد راهبردی، توانمندی آموزشی و به حداقل رساندن نیاز به خدمات خارج از سازمان، تاکنون صرفه‌جویی قابل توجه مالی برای شرکت داشته است.

سیدی‌پور گفت: با تشکیل کارگروه ساماندهی اموال و دارایی‌های شرکت در بهمن ماه سال گذشته، فرآیند پایش و بهینه‌سازی توزیع اموال و دارایی‌های فیزیکی شرکت شتاب گرفته و با آینده‌نگری مدیریت ارشد شرکت در زمینه مدیریت اطلاعات دارایی‌های فیزیکی نیز اقدام‌های موثری انجام شده است.

رئیس مدیریت دارایی‌های فیزیکی شرکت ملی حفاری ایران افزود: در همین ارتباط  داشبورد اطلاعات یکپارچه چرخه عمر دارایی‌ها با هدف ایجاد زیرساخت بانک اطلاعاتی یکپارچه از همه اموال و دارایی‌های سازمان، طراحی شده و به سبب نتایج دومین ارزیابی مدیریت دارایی‌های فیزیکی که از سوی کارکنان این مدیریت به انجام رسید در دو حوزه راهبردی و سیستم‌های پشتیبان، این شرکت به محدوده نرم معیار جهانی (Benchmark) وارد شده است.

وی تصریح کرد: این موفقیت بدون مشارکت و فعالیت‌های موثر مدیریت‌های مختلف شرکت و اقدام‌های اداره مدیریت دارایی‌های فیزیکی و همراهی و مساعدت‌های مدیریت امور مالی به دست نمی‌آمد، زیرا این رشد کیفی تنها پس از دو سال از تشکیل اداره مدیریت دارایی‌های فیزیکی تحقق یافته است.

کد خبر 288721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =