۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
  • کد خبر: 289001
صادرات نفت ایران متوقف نمی‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به‌ظاهر دیدگاه بی‌منطق مسئولان آمریکایی تمامی ندارد و به نظر می‌رسد به جای سیاست‌ورزی به عملیات روانی اشتغال دارند، گفت: توقف صادرات نفت ایران تحقق پیدا نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، علی لاریجانی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور گفت: آمریکا می‌خواهد خلیج‌فارس را برای خود حفظ کند؛ آنچه آمریکایی‌ها در اینجا انجام می‌دادند از این قرار بود که از یکسو نفت ایران را که در مقیاس وسیع به غارت بیشتر شباهت داشت، استخراج می‌کردند و از سوی دیگر، بخش بزرگی از پولی را که بابت نفت به ایران پرداخت می‌کردند به اسم فروش اسلحه مدرن دوباره از ایران پس می‌گرفتند.

وی افزود: به‌ظاهر دیدگاه بی‌منطق مسئولان آمریکایی تمامی ندارد و به نظر می‌رسد به جای سیاست‌ورزی به عملیات روانی اشتغال دارند؛ با خلق ماجراهای زنجیره‌ای، ایجاد سرگرمی بین‌المللی می‌کنند و پس از اقدام‌های غیرقانونی درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امریه صفر کردن نفت ایران گام دیگری است که تحقق نمی‌یابد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان به خوبی ایراد فرمودند، در این زمان وحدت و انسجام داخلی مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده این نبرد اراده‌ها در کشور است.

لاریجانی عنوان کرد: به تعبیر ایشان اختلاف سلایق را باید در این مرحله کنار گذاشت و بر  هدف اصلی یعنی مقاومت در مقابل استبداد بین‌المللی مدرن ایستادگی کرد که آنها عزت ملت را هدف‌گیری کرده‌اند، از این رو باید پایمردی و وفاق داشت و در این راه از هرچه به ساختار وحدت جامعه لطمه می‌زند، پرهیز کرد.

کد خبر 289001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =