احداث معلم‌سرای امیدیه با مشارکت شرکت نفت‌وگاز آغاجاری

پروژه تکمیل و راه‌اندازی معلم‌سرای آموزش‌وپرورش شهرستان امیدیه با هدف اجرای مسئولیت‌های اجتماعی و امورعام المنفعه، با مشارکت شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز آغاجاری انجام خواهد شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، همزمان با برگزاری بیست‌ویکمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان خوزستان در شهرستان امیدیه، آیین کلنگ‌زنی فاز دوم معلم‌سرای آموزش‌وپرورش با حضور ابراهیم پیرامون، مدیرعامل شرکت نفت‌وگاز آغاجاری، سیدمهران رفیعی، فرماندار شهرستان امیدیه و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

در این جشنواره که با حضور خیرین مدرسه‌ساز شهرستان همراه بود، مقرر شد پروژه تکمیل و راه‌اندازی معلم‌سرای آموزش‌وپرورش با مشارکت شرکت نفت‌وگاز آغاجاری اجرایی شود.

در این مراسم رفیعی، فرماندار شهرستان امیدیه از نقش بی‌بدیل شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز آغاجاری در همه فعالیت‌های عام‌المنفعه به‌ویژه در حوزه آموزشی و خدمات‌رسانی به آموزش‌وپرورش شهرستان قدردانی کرد.

ساخت این معلم‌سرا در سال ٩٠ آغاز شد که با توجه به کمبود بودجه عمرانی، ‌تکمیل آن متوقف شده بود که با موافقت مدیرعامل شرکت نفت‌وگاز آغاجاری برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به بخش آموزشی، پروژه تکمیل این معلم‌سرا کلید خواهد خورد.

این معلم‌سرا در محوطه‌ای به مساحت ٢٥٠٠ متر و زیربنای ٣٢٠ مترمربع احداث شده که با انجام محوطه‌سازی و احداث دیوار از سوی شرکت نفت‌وگاز آغاجاری در آینده نزدیک شاهد تکمیل و بهره‌برداری این مجتمع خواهیم بود.

کد خبر 289023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =