تعمیرات اساسی مناطق عملیاتی نفت‌وگاز زاگرس جنوبی آغاز شد

تعمیرات اساسی سالانه تاسیسات تولید گاز شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز زاگرس جنوبی در دو منطقه عملیاتی نار و کنگان و آغار و دالان آغاز شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، سیدمحمود میرباقری، مدیرعملیات شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز زاگرس جنوبی گفت: تعمیرات اساسی دو منطقه عملیاتی نار و کنگان و آغار و دالان با هدف اطمینان از عملکرد ایمن و آمادگی کامل تاسیسات برای تولید گاز در فصل سرما به‌طور همزمان در حال انجام است.

وی گفت: تعمیرات اساسی منطقه عملیاتی نار و کنگان شامل مراکز تفکیک، خطوط لوله جریانی چاه‌ها، توربوکمپرسورهای ایستگاه تقویت فشار گاز نار و خطوط لوله انتقال گاز این منطقه عملیاتی است.

مدیرعملیات شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز زاگرس جنوبی تصریح کرد: تعمیرات پیشگیرانه و اساسی منطقه عملیاتی آغار و دالان شامل خطوط لوله جریانی چاه‌ها، مراکز جمع‌آوری گاز شماره 2 و 3 ناحیه دالان نیز همزمان با منطقه عملیاتی نار و کنگان آغاز شده است.

میرباقری با اشاره به اینکه تعمیرات پیشگیرانه و اساسی این دو منطقه عملیاتی از اوایل اردیبهشت‌ماه آغاز شده است، گفت: در منطقه عملیاتی سروستان و سعادت‌آباد نیز ادامه تعمیرات اساسی سه مخزن ذخیره نفت که از اواخر پارسال آغاز شده بود، در حال انجام است که با پایان آن همه مخازن ذخیره نفت این منطقه تعمیر اساسی شدند.

کد خبر 289067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =