تعمیرات اساسی در آغار، دالان، دی و سفیدزاخور پایان یافت

تعمیرات اساسی منطقه عملیاتی آغار، دالان، دی و سفیدزاخور شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی با هدف افزایش ضریب اطمینان تجهیزات فرآیندی برای حفظ شرایط تولید پایدار زمستانی پایان یافت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مصطفی پالیزیان، رئیس منطقه عملیاتی آغار، دالان، دی و سفیدزاخور در شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی گفت: تعمیرات اساسی امسال با رکورد ۴۳ هزارنفر ساعت کار در گروه‌های چندگانه تعمیرات، بهره‌برداری، بازرسی و حفاظت فنی، ایمنی، بهداشت و محیط زیست، خدمات پشتیبانی و حراست انجام شد.

وی به مهم‌ترین اقدام‌های انجام شده در بازه زمانی تعمیرات اساسی اشاره و اظهار کرد: این تعمیرات پس از ارزیابی بازرسی و حفاظت فنی و در مجموع ۸۸۵ فقره درخواست کار تعمیراتی، بازرسی فنی و اصلاحیه‌های فرآیندی در پالایشگاه گاز فراشبند، تسهیلات مرکزی ناحیه آغار، مراکز جمع‌آوری و چاه‌های مربوط به آنها، خطوط لوله انتقال گاز و خطوط هوایی برق تحت پوشش منطقه، برنامه‌ریزی و عملیاتی شد.

پالیزیان تصریح کرد: از نقاط قوت این تعمیرات می‌توان به پشتیبانی، تعمیر و ساخت قطعات مورد نیاز واحدهای درگیر در عملیات از سوی کارگاه مرکزی منطقه اشاره کرد که افزون بر سرعت بخشیدن به انجام کار، سود و صرفه اقتصادی نیز به دنبال داشته است.

وی افزود: تعمیرات این منطقه عملیاتی با هدف آماده‌سازی واحدهای عملیاتی برای تامین سوخت زمستانی از ۱۱ مهرماه امسال آغاز شد و در بازه زمانی ۱۴ روز به پایان رسید.

منطقه عملیاتی آغار، دالان، دی و سفیدزاخور یکی از مناطق پنجگانه فعال شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی است که در جنوب استان فارس قرار دارد.

کد خبر 294790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =