اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره کارتخوان در دفتر وزیر نفت

وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‎ای، مطالب و ادعاهای مطرح شده در برخی رسانه‌ها و تریبون‎ها در خصوص کشف تخلفات مالی در دفتر وزیر نفت توسط این وزارتخانه را کذب خواند.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، وزارت اطلاعات پیرو مطالب و ادعاهای مطرح شده در برخی رسانه‌ها و تریبون‎ها در خصوص کشف تخلفات مالی در دفتر وزیر نفت، در اطلاعیه‎ای اعلام کرد:

۱- استفاده از پوز کارت‌خوان در دفتر وزیر نفت از سوی یک کارمند اداری آن دفتر بوده که این موضوع از سوی معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات پیگیری و با کارمند خاطی برخورد مقتضی صورت گرفت. اضافه می‌نماید متعاقبا به دستور وزیر محترم نفت، کارمند (قراردادی) یاد شده، در آن زمان از ادامه خدمت معلق می‌گردد.

۲- گردش ۱۰ میلیارد تومانی پوزهای یادشده صحت ندارد، همچنین میزان گردش و تراکنش‌های ثبت شده در کارت‌خوان‌ها صرفا دلیل بر وجود و اثبات تخلف و جرم احتمالی در تمامی تراکنش‌های ثبتی نمی‌باشد. مضافا بررسی‌های تکمیلی پیرامون تراکنش‌های موجود در دستور کار قرار دارد.

۳- ادعای کشف مقادیری طلا و ارز از نامبرده یا دفتر وزیر محترم نفت کذب می‌باشد.

۴- ادعای بروز بحث و اختلاف بین وزرای نفت و اطلاعات پیرامون این قضیه کاملا کذب و خلاف واقع می‌باشد، کما اینکه در سایر اقدامات مقابله با مفاسد در وزارت نفت، وزیر محترم نفت حمایت و پشتیبانی از اقدامات ضد فساد وزارت اطلاعات داشته‌اند.

۵- روابط عمومی وزارت اطلاعات انتظار دارد رسانه‌های محترم و دیگر صاحبان تریبون قبل از ذکر و انتشار اخبار و مطالب مرتبط با اقدامات وزارت متبوع، موارد را با این مرکز مطرح و پس از راستی‌آزمایی و اطمینان از صحت، اقدام به انتشار نمایند.

۶- در شرایطی که دشمن با تحمیل جنگ اقتصادی و تحریم‌های شدید نفتی، به دنبال شکستن قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی و آسیب به وحدت و انسجام ملی می‌باشد، دقت و هوشیاری سیاسی و انقلابی برای پرهیز از بروز اختلافات داخلی، ضرورت ملی و میهنی محسوب شده و انتظار دارد همه دلسوزان نظام با حفظ و رعایت اصول اخلاقی، در تقویت و همگرایی بیشتر جهت مقابله با دسیسه‌های دشمن خارجی کوشا باشند.

کد خبر 289330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =