پوشش بیش از 99 درصدی گاز شهری  و 95 درصدی روستایی در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اعلام کرد که ۹۹.۶ درصد از خانوارهای شهری و ۹۵ درصد خانوارهای روستایی استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدمصطفی علوی با بیان اینکه هم اکنون ۸.۳ درصد انشعابات گاز کشور معادل یک میلیون و ۱۰۰ هزار انشعاب در استان اصفهان اجرایی شده است، گفت: ۸.۸ درصد تعداد مشترکان کشور بالغ بر یک میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک در سطح استان اصفهان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی افزود: ۸.۱ درصد اجرای شبکه گاز کشور معادل ۲۶ هزار کیلومتر به استان اصفهان مربوط می‌شود، همچنین هم‌اکنون از ۱۴۴۵ روستای مشمول گازرسانی، ۱۳۳۹ روستا و از ۱۰۷ شهر استان، ۱۰۴ شهر گازرسانی شده است.

علوی، مصرف روزانه گاز در استان اصفهان را به‌طور میانگین ۵۷.۵ میلیون مترمکعب اعلام کرد و گفت: پارسال حدود ۲۱ میلیارد مترمکعب گاز در استان اصفهان به بخش‌های مختلف تحویل داده شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان عنوان کرد: ۹۹.۶ درصد از خانوارهای شهری و ۹۵ درصد خانوارهای روستایی این استان از گاز بهره‌مند هستند، همچنین ۳۵ درصد گاز استان در بخش صنعت، ۳۵ درصد نیروگاه‌ها، ۲۰ درصد در بخش خانگی، ۶ درصد پالایشگاه، ۲ درصد بخش تجاری و ۲ درصد نیز حمل‌ونقل مصرف می‌شود.

علوی، میانگین مصرف روزانه گاز در خانوارهای شهری و روستایی استان اصفهان را به ترتیب ۴.۶ و ۸.۶ مترمکعب اعلام کرد و گفت: وظیفه این شرکت ارائه خدمات مستمر و ایمن گاز طبیعی از طریق برنامه‌ریزی، طراحی، اجرا، بهره‌برداری و نگهداری شبکه‌ها و تاسیسات گازرسانی، برای رفع نیاز و رفاه مشترکان خانگی، صنعتی و عمومی در سطح استان، با رعایت استانداردها و ضوابط فنی است.

کد خبر 289359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =