ارسال هزار و ۲۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل‌زده خوزستان

نماینده مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در ستاد مدیریت بحران خوزستان گفت: سومین و چهارمین محموله کمک‌های اهدایی کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز مسجدسلیمان و گچساران به هلال احمر خوزستان تحویل شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، محمد خانچی به هزار و ۲۰۰ بسته موادغذایی برای توزیع در میان سیل‌زدگان خوزستانی اشاره کرد و با بیان اینکه این مرسوله شامل اجناس شوینده و خوراکی است، افزود: برنج، خرما، رب گوجه، تن ماهی، کنسرو، قند، شکر، چای، عدس، لپه و لوبیا از مهم‌ترین اقلام ارسالی به مناطق سیل‌زده است.

وی اظهار کرد: این اجناس به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال از سوی کارکنان شرکت‌های نفت‌ و گاز مسجدسلیمان و نفت‌ و گاز گچساران تهیه و ازسوی بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان بسته‌بندی و برای تحویل به سیل‌زدگان در اختیار هلال احمر قرار داده شد.

 نماینده مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در ستاد مدیریت بحران خوزستان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها، این میزان بسته غذایی از سوی هلال احمر و به‌منظور توزیع در مناطق بخش مرکزی اهواز از جمله الهایی، باوی، کارون و شهرستان حمیدیه در اختیار فرمانداری‌های مناطق قرار داده می‌شود.

بر اساس این گزارش، دو محموله از کمک‌های اهدایی کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت‌ و گاز مارون و کارون نیز اردیبهشت و خردادماه امسال در میان سیل‌زدگان توزیع شد. 

کد خبر 289531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =