وضع شهرک‌های مسکونی شرکت نفت و گاز شرق بهبود می‌یابد

مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران گفت: بهبود وضع شهرک‌های مسکونی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق در دستور کار قرار دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، ناصر مولایی در نشستی مشترک با برخی مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران که به میزبانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق برگزار شد، افزود: افزایش تسهیلات، بهبود خدمات رفاهی و اجتماعی و تلاش برای حفظ سرمایه انسانی به ویژه نیروهای انسانی شاغل در بخش عملیاتی از جمله اهدافی است که در حوزه منابع انسانی در سطح شرکت ملی نفت ایران دنبال می‌شود و این شرکت با همکاری مدیریت شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، این مهم را در زیرمجموعه‌های نفت مناطق مرکزی از جمله در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق نیز پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: بهبود وضعیت شهرک‌های مسکونی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق از جمله مواردی است که برنامه‌ریزی‌های لازم برای آن انجام شده و در دست اقدام قرار گرفته است.

به گزارش شانا، در شهرستان سرخس، شهرک نفت شهید تندگویان و شهرک نفت شهید باهنر برای سکونت کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق در نظر گرفته شده است که کمبود امکانات رفاهی و امکانات مناسب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسب برای سکونت خانواده‌ها در سرخس، از جمله تنگناهای پیش روی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق در اسکان خانواده‌ها به شمار می‌رود.

کد خبر 289606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =