شکایت زنگنه از یک نماینده مجلس به قوه قضائیه ارجاع شد

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، از ارجاع شکایت زنگنه از یک نماینده مجلس به قوه قضائیه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از خانه ملت، محمدجواد جمالی نوبندگانی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز مجلس (سه‌شنبه، چهارم تیرماه) در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال شکایت‌هایی که از طرف آقای زنگنه وزیر نفت از یکی از نمایندگان مجلس صورت گرفته بود، امروز جلسه‌ای با حضور همه اعضای هیئت تشکیل شد و آقای زنگنه با حضور در جلسه، اطلاعاتی را در مورد جکتی که گفته بودند اوراق‌شده و به منابع کشور آسیب وارد کرده، ارائه کردند.

وی افزود: همچنین آقای زنگنه در رابطه با موضوع دستگاه کارت‌خوان در وزارت نفت توضیحاتی را به صورت مشروح ارائه دادند. افزون بر این، مشکلات مالی در حوزه پتروشیمی به بحث گذاشته شد. در این زمینه نماینده محترم هفته گذشته مستندات خود را ارائه و امروز هم آقای زنگنه توضیحاتی داد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، موضوعات مربوط به جکت اوراق شده و دستگاه کارت‌خوان را جزو وظایف نمایندگی تشخیص نداد و آن را به دادگاهی که این شکایت از آنجا آمده محول کرد تا نماینده مربوطه توضیحات خود را در همانجا ارائه کند، اما در مورد پتروشیمی توضیحاتی را که نماینده محترم داده بود خلاف وظایف نمایندگی تشخیص ندادیم.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس افزود: همچنین وزارت نفت شکایتی را علیه آقای ابوترابی، نماینده نجف‌آباد در رابطه با اظهارات مربوط به وزارت نفت داشته که از ایشان دعوت می‌کنیم در جلسه بعدی مستندات و دفاعیات خود را مطرح کند.

کد خبر 290302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =