برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با الزامات و تدوین مستندات صدور گواهینامه کیفیت

دوره‌های آموزشی آشنایی با الزامات و تدوین مستندات صدور گواهینامه کیفیت برای سازندگان کالا و تجهیزات صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش و پخش برگزار می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، در راستای دریافت تائیدیه مرکز ملی تائید صلاحیت برای همکاری در مدیریت آزمایشگاه‌های مرجع، همچنین استانداردها و فرآیندهای صدور گواهینامه کیفیت برای سازندگان کالا و تجهیزات صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش و پخش، دوره‌های آموزشی فوق در اداره کل نظام تامین و تجاری‌سازی فناوری وزارت نفت در حال برگزاری است.

به همین منظور نخستین دوره‌های آموزشی این مباحث از دوم تیرماه امسال با حضور جمعی از مدیران و دست‌درکاران مربوطه در حوزه صدور گواهینامه کیفیت محصول برگزار شد.

این دوره‌های آموزشی مربوط به آشنایی با الزام‌ها و تدوین مستندات بر اساس استانداردهای  ISO-17065 و ISO-17025 و آشنایی با سیستم‌های مدیریت کیفیت (QMS) است که با استقبال بسیاری همراه شده است.

شایان ذکر است که در این دوره‌های آموزشی در ماه جاری از سوی نهاد صدور گواهینامه کیفیت محصول انجمن نفت ایران (IPICB) به عنوان تنها مرجع مورد تائید وزارت نفت درزمینه صدور گواهینامه محصول، ۴۰۰ نفرساعت آموزش ارائه می‌شود. در این دوره‌های آموزشی که به منظور هم‌افزایی و تبیین روش‌ها و دستورعمل‌های صدور گواهینامه کیفیت است، نمایندگانی از انجمن نفت ایران، شعبه نهاد صدور گواهینامه کیفیت، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران (استصنا) و انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران (ستصا) حضور دارند.

کد خبر 290328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =