وزیر نفت از افتخارات دولت تدبیر و امید است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه به‌عنوان یک ایرانی به روحیه جنگنده آقای زنگنه در احقاق حقوق جمهوری اسلامی ایران در نشست‌های وزارتی اوپک و غیراوپک افتخار می‌کنم، گفت: وزیر نفت از افتخارات دولت تدبیر و امید است.

به گزارش شانا به نقل از نشریه مشعل، شهباز حسن پور بیگلری با بیان این مطلب افزود: حضور مقتدرانه وزیر نفت در نشست اوپک جای تقدیر و تشکر دارد. آقای زنگنه به عنوان شیخ الوزرای نفت در نشست اوپک به خوبی و پرقدرت وارد شدند که در شرایط فعلی و حساس نفت، با توجه به انسجامی که در کشور صورت گرفته، این هماهنگی می تواند باعث یأس و ناامیدی دشمنان و موفقیت های بیش از پیش جمهوری اسلامی به عنوان یکی از تأثیرگذارترین اعضا در اوپک باشد.

وی گفت: اگر اوپک یکجانبه حرکت نکند، می توان آینده خوبی را برای آن پیش بینی کرد. ما از اوپک می خواهیم به تعهدات بین المللی خود پایبند باشد تا اگر کشور عضوی تحریم می شود، سایر کشورهای عضو با تحریم های ظالمانه آمریکا همکاری نکنند. کشورهایی که در این موقعیت ما را تنها بگذارند، فردا روز نیز نوبت آنها خواهد شد، زیرا آمریکا به هیچ کس رحم نخواهد کرد.  

به گفته این نماینده مجلس، متاسفانه برخی به جای برشمردن خدمات ارزشمند نظام اسلامی، تنها به دنبال حاشیه سازی هستند و در مقابل پیشرفت های کشور، سد و مانع ایجاد می کنند.

کد خبر 290587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =