سرمایه انسانی کارآمد عامل تعالی و توسعه سازمانی است

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: تخصص و تعهد مدیران به عنوان دو عامل راهبردی در تعالی سازمانی تاثیرگذار است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، بهزاد محمدی در آیین معارفه سرپرست جدید مدیریت برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: این مدیریت نقشی مهم و تاثیرگذار در مسیر توسعه صنعت پتروشیمی ایفا می‌کند و ضرورت دارد تا از سرمایه انسانی کارآمد و متخصص برای مدیریت برنامه‌ریزی استفاده شود.

وی با بیان اینکه سرمایه سازمانی و انسانی در شرکت‌ها و سازمان‌ها عاملی مهم برای تعالی و توسعه است، گفت: تخصص و تعهد از الزام‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی است و باید از توان افراد متخصص استفاده شود تا شاهد بالندگی و پویایی بیشتر در سازمان باشیم.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با اشاره به اینکه امیدواریم فرهنگ و تفکر کارمحوری در سازمان نهادینه شود، تصریح کرد: در سیستم کارمحور باید سرمایه‌های انسانی کارآمد در واحدهای مختلف شناسایی شود تا از قابلیت‌های به صورت تخصصی در ارکان سازمان بهره ببریم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های فرناز علوی، برای علی اصغر گودرزی فراهانی، سرپرست جدید مدیریت برنامه‌ریزی و توسعه آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

اسماعیل قنبری، مدیریت منابع انسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز در این آیین گفت: تغییر در هر سازمانی اجتناب‌ناپذیر است و با نگاهی رو به جلو باید در راه اعتلای صنعت تلاش کرد.

وی افزود: موضوعی که مهم است نگاه همراه و همگام با تغییرات است و تغییر در فرآیندی حرفه‌ای می‌تواند حرکتی موثر باشد.

علی اصغر گودرزی، سرپرست جدید مدیریت برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز با تاکید بر استفاده از خرد جمعی در این مدیریت گفت: امیدوارم با همکاری و هماهنگی همه ارکان سازمان با استفاده از اسناد بالادستی، برنامه ششم توسعه و نیز اهداف پیش‌بینی شده در راه توسعه صنعت، تا سال ۱۴۰۰ تحقق جهش دوم صنعت پتروشیمی محقق شود.

کد خبر 291393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =