تولید نفت در خلیج فارس پایدار خواهد ماند

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور تاکید کرد: تولید نفت در خلیج فارس همواره پایدار خواهد ماند.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، محمدعلی مطیعی در مراسم معارفه سیدپیروز موسوی به عنوان فرمانده ارشد پدافند غیرعامل این منطقه، با بیان این مطلب گفت: ابن وعده را به مردم می‌دهیم که خلیج فارس مانند یک درّ گرانبها ازسوی حافظان میهن اسلامی و تلاشگران صنعت نفت حراست خواهد شد.

موسوی نیز در این مراسم گفت: پایداری تولید و حفظ جان انسان‌ها از وظایف اصلی مدیریت بحران در منطقه است که سعی می‌کنیم با کمک همه مردم، شرکت‌های مستقر در منطقه و نهادهای نظامی و امنیتی از این ثروت ملی به‌خوبی نگهداری کنیم.

وی پارس جنوبی را امانت ملت عنوان کرد و ادامه داد: ۷۰ درصد گاز و ٤٠ درصد محصولات پتروشیمی کشور در پارس جنوبی تولید می‌شود و این منطقه، از این منظر منحصربه‌فرد است.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزود: شیوه‌نامه ابلاغی وزارت نفت، دستورعملی اجرایی در شرایط بحرانی است که این شیوه‌نامه در قالب تمرین‌های ماهانه همواره در معرض آزمون و خطا قرار می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در حکمی، سیدپیروز موسوی را به‌عنوان فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی منصوب کرده است.

کد خبر 291748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =