دریانوردان پایانه‌های نفتی ایران نمونه کشوری شدند

عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از انتخاب چهار دریانورد این شرکت به عنوان دریانوردان نمونه کشور برای نخستین‌ بار در تاریخ فعالیت این شرکت خبر داد و آن را به فعالان این عرصه در شرکت پایانه‌های نفتی تبریک گفت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، احمد عیدی‌وندی، سرپرست عملیات کشتیرانی، نظام نجفی بیرگانی، سرپرست عملیات کشتیرانی، سیدشکراله عبدالهی‌فر، مهندس عملیات و تعمیرات شناورها و امین خمر، مهندس موتورخانه شناورها در مراسم گرامیداشت روز دریانوردی که دیروز (یکشنبه، ۲۷ مردادماه) در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، از سوی سازمان بنادر و دریانوردی کشوری به عنوان دریانوردان نمونه انتخاب شدند.

با توجه به اهمیت حوزه حمل‌ونقل دریایی و تاثیر عمیق آن در حوزه اقتصاد که آن را جزو مهم‌ترین راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی می‌خوانند و توسعه اقتصادی کشور بدون آن مختل می‌شود، عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران انتخاب این دریانوردان برجسته شرکت را تبریک گفت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

شرکت‌ پایانه‌های نفتی ایران، یکی از شرکت‌های فعال در اداره و راهبری بخشی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین پایانه‌های کشور به‌شمار می‌رود. این شرکت در شرایط تحریم به‌ویژه در عملیات‌های دریایی، با بهره‌گیری از دریانوردان متخصص و خبره اجازه بروز کوچک‌ترین خللی در فرآیند صادرات و انتقال نفت و فرآورده‌های نفتی را در ترمینال‌های زیرمجموعه خود نداده است. انتخاب دریانوردان این شرکت به عنوان دریانورد نمونه کشوری افتخاری برای این شرکت به‌شمار می‌رود و حاکی از رشد جایگاه شرکت در فعالیت‌های دریانوردی است.

کد خبر 292251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =