گازرسانی به ۲۲۰۰ خانوار در روستاهای اندیمشک

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان اندیمشک و الوار گرمسیری با اجرای ۱۵۵ هزار متر شبکه و ۱۴۲۰ انشعاب زمینه‌ساز بهره‌مندی ۲۲۰۰ خانوار از نعمت گاز شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسن منتظر تربتی روز پنجشنبه (هفتم شهریورماه) در آیین بهره‌برداری رسمی از پروژه‌های گازرسانی روستایی بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک با حضور فریدون حسنوند، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران صنعت گاز و مسئولان استانی و محلی با بیان اینکه تلاش خود را برای گازرسانی به شهرها و روستاها به کار خواهیم بست، گفت: روحیه همکاری و همیاری کارکنان گاز سبب شد این پروژه‌ها زودتر از موعد به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: امروز پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان اندیمشک و الوار گرمسیری با اجرای ۱۵۵ هزار متر شبکه و ۱۴۲۰ انشعاب زمینه‌ساز بهره‌مندی ۲۲۰۰ خانوار از نعمت گاز شد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه سالانه ۳ هزار روستا را به شبکه گاز متصل می‌کنیم و امروز ۷۲ روستای بخش الوار گرمسیری نیز طبق برنامه گازرسانی خواهند شد، تصریح کرد: خدا را شاکریم که این توفیق را به ما داده در مجموعه‌ای کار می‌کنیم که نتیجه تلاش و زحمات آن خدمتگزاری به مردم است و کالایی را به مردم می‌رسانیم  که هم اصل آن نعمت خدادادی است و هم اینکه برای مردم آرامش و آسایش و رفاه را به همراه دارد و این برای ما مایه افتخار است.

منتظر تربتی‌ادامه داد: در مسیری که برای افتتاح می‌آمدیم ساخت دو مدرسه پایان یافت تا آینده‌سازان این مرز و بوم در آن به تحصیل مشغول شوند و برای من جای خرسندی است که امروز از دو سرمایه خدادادی، نیروی انسانی و فرزندان خوب این مملکت و نیروی انرژی گاز بتوانیم بهره‌برداری کنیم.

وی عنوان کرد: سرمایه انسانی و نسل جوان که به فرموده رهبر معظم انقلاب آینده‌سازان کشور هستند باید مبنای توسعه آینده قرار گیرد و یکی دیگر مزیت‌های ما به عنوان دارایی کشور پس از سرمایه انسانی بحث انرژی و گاز است که در اختیار ما قرار گرفته که باید قدردان این نعمت‌ها باشیم و برای استفاده درست برای رشد و شکوفایی کشور تلاش کنیم.

معاون وزیر نفت در امور گاز افزود: در چند ماه گذشته که برای کلنگ‌زنی این پروژه آمدیم قرار بر این شد که با سرعت هرچه بیشتر انجام شود و امروز نیز شاهد آن هستیم که پروژه گازرسانی به روستاهای بخش الوار گرمسیری زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری رسید و اگر این همکاری، همدلی، اتحاد و اعتقاد شما به اینکه این خدمت برای همه مردم هست، نبود نمی‌توانستیم امروز با افتخار اینجا بایستیم و اعلام کنیم که پروژه به بهره‌برداری رسیده است.

تربتی گفت: گاز با رنج و زحمت فراوان استخراج و فرآورش می‌شود و سپس به دست مردم می‌رسد، از این رو در استفاده از گاز باید نکات ایمنی را رعایت کنیم و مصرف بهینه را مدنظر داشته باشیم.

کد خبر 292593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =