۲ جایگاه سوخت سیار در پایانه مرزی چذابه مستقر می‌شود

مدیر منطقه اهواز از استقرار دو جایگاه سوخت سیار در پایانه مرزی چذابه به منظور خدمات‌رسانی به زائران حسینی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز، با آغاز راهپیمایی‌های ایام محرم و اربعین حسینی، نعمت‌اله نجفی، مدیر این منطقه از استقرار دو جایگاه سوخت سیار در پایانه مرزی چذابه به‌منظور رفاه حال زائران حسینی از اواخر شهریورماه خبر داد.

وی در این باره گفت: در نشست‌هایی که در زمینه تأمین سوخت استان برگزار شد، با همکاری استاندار و نهادهای مربوطه، در نزدیکی مرز چذابه، دو دستگاه جایگاه سیار عرضه سوخت مستقر خواهد شد تا سوخت مورد نیاز اتوبوس‌هایی که به زائران حسینی خدمات ارائه می‌دهند، به‌صورت شبانه‌روزی تأمین شود.

مدیر منطقه اهواز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر فعالیت این جایگاه‌ها تا پایان ماه صفر و تأمین سوخت کافی افزود: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده برای افزایش استقبال زائران برای سفر به عتبات عالیات در سال جاری، تمهیدات لازم برای تامین سوخت به میزان کافی اندیشیده شده و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

نجفی تصریح کرد: با تفاهم‌های انجام شده با شرکت گاز، شرکت‌های ایران پرسی، بوتان و پاسارگاز با تأمین سیلندرهای گاز به منظور پخت غذا در موکب‌ها، به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیر شرکت ملی پخش منطقه اهواز بیان کرد: همچنین در ورودی‌های استان خوزستان از سمت پل زال تا اندیمشک، شوش، شاوور و سرانجام مسیر اهواز به چذابه همه جایگاه‌های عرضه سوخت موظف به سوخت‌رسانی با نرخ یارانه‌ای به زائران هستند.

نجفی تأمین سوخت ماشین‌آلات شرکت‌های متولی پروژه‌های مربوط به اربعین حسینی را از دیگر خدمات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی این منطقه برشمرد و گفت: هیچ‌گونه مشکلی برای تأمین سوخت خودروها وجود ندارد و زائران و موکب‌داران در این زمینه نگران نباشند.

کد خبر 293046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =