جزئیات حادثه نفوذ آب به مخزن پمپ بنزین در مسیر آبادان تشریح شد

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اهواز با اشاره به ماجرای پمپ بنزین مسیر اهواز - آبادان گفت: نفوذ آب به داخل یکی از مخازن پمپ بنزین سبب ورود آب به داخل پمپ شده بود که کارشناسان شرکت بررسی علت موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، نعمت‌الله نجفی در این باره افزود: روز گذشته در پی شکایت چند نفر از رانندگان مسیر اهواز - آبادان که پس از سوخت‌گیری از یکی از جایگاه‌های عرضه سوخت متوجه وجود آب در باک خودرو خود شده بودند و انتشار کلیپی از این موضوع، مأموران تعزیرات و کارشناسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اهواز به موضوع ورود کردند.

وی تأکید کرد: در بررسی اولیه پنج خودرو که در جایگاه سوخت متوقف شده بودند از وجود آب در باک خودرو خود پس از سوخت‌گیری شکایت کردند که با آزمایش نازل سوخت و بنزین جایگاه، صحت خبر مخلوط بودن آب با بنزین در یکی از مخازن بنزین این جایگاه تأیید شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اهواز تأکید کرد: کارشناسان این شرکت با مشاهده دوربین‌های مداربسته جایگاه در زمان تخلیه سوخت در مخازن، هیچ گونه تخلفی از جانب جایگاه‌دار دال بر مخلوط کردن عمدی آب با بنزین مشاهده نکردند.

نجفی درباره جزئیات این خبر تصریح کرد: پس از مشاهده مخلوط بودن آب با بنزین در مخازن جایگاه، به‌سرعت جایگاه‌داران روند کار را متوقف و گزارش این موضوع را به شرکت پخش ارائه دادند که پس از بررسی غیر عمدی بودن حادثه، وجود منفذ در مخازن تایید شد.

وی در این باره گفت: متاسفانه نفوذ آب به درون یکی از مخازن جایگاه سوخت در مسیر اهواز به آبادان سبب مخلوط شدن آب با بنزین توزیعی به خودروها و ایجاد خسارت برای مردم عزیز و جایگاه‌دار شده بود که اکنون تعیین خسارت شده است و به‌زودی پس از نظریه نهایی خسارات به آسیب‌دیدگان پرداخت می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اهواز در این باره تصریح کرد: این اطمینان را به مردم عزیز می‌دهیم که در طول جریان تولید، انتقال و توزیع  فرآورده میان جایگاه‌داران و حتی فروش، شرکت پخش با حساسیت کامل موضوع را دنبال می‌کند و در این زمینه نخستین خطا و تخلفی را که مشاهده کند، به‌سرعت وارد عمل می‌شود.

کد خبر 318287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =