اجرای بیش از ۵۹۰ کیلومتر شبکه گاز در آذربایجان‌غربی

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی از اجرای بیش از ۵۹۰ کیلومتر شبکه گاز در استان آذربایجان غربی خبرداد و گفت: این میزان شبکه‌گذاری در ۶ ماه امسال انجام شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علیرضا شیخی درباره توسعه شبکه گازرسانی این استان توضیح داد: با افزوده شدن رقم یادشده، میزان شبکه و خط انتقال گاز اجرا شده در سراسر استان به بیش از ۱۴ هزار و ۲۳۵ کیلومتر رسیده است.

وی با اشاره به نصب ۶ هزار و ۱۵۵ انشعاب گاز طبیعی از ابتدای امسال تاکنون، اظهار کرد: هم‌اکنون تعداد انشعابات نصب شده استان به ۴۳۹ هزار و ۲۳۲ مورد رسیده است، همچنین در نیمه نخست امسال ۱۲ هزار و ۴۲۵ مورد اشتراک‌پذیری انجام شده که بر اساس آن اکنون تعداد کل مشترکان استان ۹۵۶ هزار و ۸۴۸ مشترک است.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم شتاب در روند گازرسانی به مناطق محروم، تصریح کرد: باوجود فرا رسیدن فصل بارندگی در این استان، عملیات گازرسانی متوقف نشده و با جدیت در حال اجراست.

وی ابراز امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات و همچنین همکاری مردم و نهادهای خدمات‌رسان، نهضت گازرسانی در آذربایجان غربی با شتاب بیشتری ادامه یابد.

کد خبر 293436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =