پژوهشگاه صنعت نفت و بانک تجارت تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

پژوهشگاه صنعت نفت و بانک تجارت با هدف بهره‌گیری از خدمات و تسهیلات بانکی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از پژوهشگاه صنعت نفت، ارائه خدمات و تسهیلات بانکی بر اساس آخرین سیاست‌های پولی و اعتباری بانک مرکزی به پژوهشگاه در قبال تمرکز حساب‌های آنها نزد یکی از شعبات این بانک از موضوع‌های این تفاهم‌نامه است.

جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه گفت: الگوهای جدید تامین مالی برای پژوهشگاه اهمیتی بسزا دارد و با توجه به شرایط کنونی باید همه مدل‌های موجود را بررسی کنیم و به دنبال مدل‌های جدید نیز باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: پژوهشگاه صنعت نفت درصدد است در الگوهای کسب‌وکار خود تغییراتی ایجاد کند، زیرا با روش‌های پیشین و معمول نمی‌توانیم به اهداف تعیین‌شده خود دست یابیم.

توفیقی به همکاری پژوهشگاه و بانک تجارت نیز اشاره کرد و گفت: امیدوارم با کمک بانک تجارت به اهداف جدید پژوهشگاه سریع‌تر دست‌ یابیم و از تجربه‌های کارشناسان این بانک در مدل‌های تامین مالی بهره‌مند شویم، زیرا این موضوع برای مجموعه ما بسیار کلیدی و اساسی است.

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت با تاکید بر اینکه صنعت نفت کشور باید به فناوری‌های جدید مجهز شود، گفت: هم‌اکنون ارزش اقتصادی چند برابری وضع موجود در صنعت نفت و گاز وجود دارد که می‌توان آنها را فرصت‌های پنهان دانست که با برنامه‌ریزی‌های جامع باید به این موارد دست یافت.

وی در همین راستا تصریح کرد: پژوهشگاه با ارتباطات وسیع خود و منابع انسانی و زیرساخت‌های علمی موجود می‌تواند نیازهای این صنعت عظیم را برآورده سازد، از این رو امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه بتوانیم از مزیت‌های این بانک معتبر برای تحقق اهداف پژوهشگاه استفاده حداکثری را ببریم.

این تفاهم‌نامه در محل بانک تجارت بین جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و رضا دولت‌آبادی، مدیرعامل بانک تجارت امضا شد.

کد خبر 293730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =