نخستین همایش چشم‌انداز نوآوری در صنعت نفت برگزار می‌شود

نخستین همایش چشم‌انداز نوآوری در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به همراه نمایشگاه شرکت‌های فناور، دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های این صنعت در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش شانا، نخستین رویداد چشم‌انداز نوآوری در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به همت پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت وزارت نفت، وزارت نیرو و وزارت صنعت، معدن و تجارت و دیگر نهادهای تخصصی کشور روز چهارشنبه (دهم مهرماه) در سالن جابربن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

در این همایش که مدیران ارشد شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی و مدیران تامین کنندگان اصلی صنعت نفت حضور دارند، سخنرانی‌هایی تخصصی و کاربردی درباره مباحث راهبردی و فرآیندهای مرتبط با توسعه نوآوری در صنعت ارائه می‌شود.

در نشست تخصصی این همایش، به بحث و بررسی درباره راهکارهای توسعه نوآوری در صنعت پرداخته می‌شود. یکی از بخش‌های متمایز و جذاب این همایش، حضور و سخنرانی بنیانگذاران تعدادی از شرکت‌های منتخب هیئت داوران خواهد بود تا ضمن آشناسازی مدیران صنعت با این نوآوری‌ها، به تقویت باور عمومی جوانان و نخبگان این حوزه کمک شود.

بر اساس این گزارش، نشست کمیته داوری نخستین رویداد چشم‌انداز نوآوری، سوم مهرماه برگزار شد. در این نشست، ٤٣ طرح ارائه‌شده از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها بررسی و سرانجام بعد از محاسبات آرا، سه طرح برتر  انتخاب شد.

بر اساس این گزارش، در مرحله اولیه نزدیک به ١٢٠ شرکت استارت‌آپ و دانش‌بنیان در سایت رویداد ثبت نام کردند که بعد از غربالگری اولیه تنها ٤٣ طرح به مرحله داوری صنعت راه یافتند، همچنین شرکت‌های منتخب این فرصت را خواهند داشت تا از امکان حضور رایگان در نمایشگاه بهره‌مند شوند و به چند طرح برتر نیز فرصت سخنرانی در همایش داده خواهد شد.

کد خبر 293793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =