نقش پررنگ بسیجیان صنعت نفت در کمک به سیل‌زدگان

فرمانده مرکز بسیج وزارت نفت از این وزارتخانه به‌عنوان فعال‌ترین وزارتخانه در کمک به سیل‌زدگان نام برد و گفت: نقش بسیجیان صنعت نفت در کمک به سیل‌زدگان غیرقابل انکار است.

به گزارش خبرنگار شانا، محمدعلی فلاح مهرجردی امروز (سه‌شنبه، نهم مهرماه) در بیستمین نشست تخصصی فرماندهان بسیج صنعت نفت گفت: صنعت نفت در بدترین شرایط و با توجه به اینکه در نوک پیکان حمله دشمنان قرار گرفته به‌خوبی درخشیده است.

وی به وجود حدود ۹۰ هزار بسیجی در صنعت نفت اشاره کرد و گفت: بسیجی‌ها در همه صحنه‌ها حضور دارند، از جمله در سیل اخیر، بسیجیان وزارت نفت حضور فعالی داشتند.

فلاح با بیان اینکه وزارت نفت در شاخه‌های مربوط به امور معنوی و ترویج مباحث عقیدتی همچون برگزاری راهیان نور نیز خوب درخشیده است، ادامه داد: بسیج وزارت نفت به شکل فعالی در حوزه‌های مختلف همچون بازسازی عتبات عالیات و انجام فعالیت‌های فرهنگی نیز ورود کرده است.

فرمانده مرکز بسیج وزارت نفت، از بسیجیان فعال صنعت نفت به‌عنوان سربازان گمنام این صنعت در شرایط تحریم یاد کرد و گفت: بسیجیان در این جنگ اقتصادی، با همان تفکر و روحیه دهه نخست انقلاب تمام‌قد ایستاده‌اند، تا این دوران را پشت سر بگذارند و با استواری و ثبات قدم گام دوم را انقلاب بردارند.

در پایان این مراسم از برگزیدگان پایگاه‌های نمونه شرکت‌های تابعه صنعت نفت با اهدا لوح تقدیر قدردانی شد.

کد خبر 293849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =