قدردانی از شرکت گاز استان تهران برای پیاده‌سازی مدیریت دارایی‌های فیزیکی

اداره کل نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی وزارت نفت، از شرکت گاز استان تهران به منظور ایجاد زمینه مناسب برای پیاده‌سازی الگوی IAM قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد دارابی، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران، با اعلام این خبر گفت: این شرکت برای تحقق ارزش دارایی‎ها از سال ۹۵ زمینه مناسب را برای پیاده‌سازی نظام‌نامه راهبردی مدیریت دارایی‌های فیزیکی صنعت نفت ایجاد کرده است.

وی افزود: در مرحله نخست، کمیته مدیریت دارایی‌های فیزیکی با ریاست مدیر بهره‌برداری و مشارکت مدیران و رؤسای واحدهای سازمانی تشکیل و تصمیم بر آن شد که در کنار برگزاری دوره‌های آموزشی، بهینه‌کاوی از شرکت‌ها و سازمان‌های پیشرو، به‌منظور انتقال دانش و تجربه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

دارابی درباره الگوی IAM اظهار کرد: اوایل سال ۹۷ شرکت گاز استان تهران با همکاری اداره کل نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی برای نخستین بار در سراسر صنعت نفت، الگوی IAM را به‌منظور پیاده‌سازی الزام‌های ایزو ۵۵۰۰۱ در کمیته مرجع استانداردهای مدیریت دارایی‌های فیزیکی صنعت نفت معرفی کرد و بر اساس آن تدوین نقشه راه پیاده‌سازی مدیریت دارایی‌های فیزیکی را در دستور کار خود قرار داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران درباره دستاوردهای تشکیل کمیته مدیریت دارایی‌های فیزیکی توضیح داد: از جمله دستاوردهای تشکیل این کمیته در شرکت گاز استان تهران می‌توان به شناسایی و انتخاب کارکنان مناسب از واحدهای مختلف شرکت با هدف آشنایی و توسعه مفاهیم بنیادین و کاربردی مدیریت دارایی‌های فیزیکی در سازمان از طریق سیستم مربی‌گری (Coaching) اشاره کرد.

کد خبر 293865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =