نفتکش SABITI در حال حرکت به سمت خلیج فارس است

شرکت ملی نفتکش ایران در تازه‌ترین اطلاعیه خود اعلام کرد که نفتکش SABITI که صبح امروز (جمعه، ۱۹ مهرماه) دچار حادثه شده بود در حال حرکت به سوی آب‌های خلیج فارس است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفتکش ایران، اطلاعیه تکمیلی این شرکت درباره سانحه برای نفتکش SABITI منتشر شد که در آن آمده است: کشتی سانحه‌دیده SABITI پس از پایداری وضع کلی در حال حرکت به سمت آب‌های خلیج فارس است.

نفتکش ایرانی SABITI متعلق به شرکت ملی نفتکش ایران است که احتمال می‌رود بر اثر اصابت دو موشک در ساعت‌های ۵ و ۵:۲۰ صبح امروز به وقت ایران در ۶۰ مایلی بندر جده عربستان سعودی دچار تخریب در بخش بدنه شده است.

این سانحه، در مخازن ۱ و ۲ در قسمت سمت راست کشتی به ابعاد نیم تا یک و نیم متر در بدنه کشتی صدمه ایجاد کرده است. منشا این حملات هنوز مشخص نشده و در حال بررسی و رصد کارشناسی و امنیتی قرار دارد.

بنابر اعلام شرکت ملی نفتکش ایران، کشتی یادشده دچار حریق نشده است و همه کارکنان کشتی در شرایط سالم و ایمن به سر می‌برند. اکنون کشتی SABITI با تلاش کارکنان و هدایت کارشناسان حاضر در اتاق اضطرار شرکت ملی نفتکش در وضع با ثباتی قرار دارد و با سرعتی کم در حال ترک منطقه و حرکت به سمت آب‌های خلیج فارس است.

کد خبر 294232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =