مقتضیات شرکت ملی گاز ایران دستخوش تغییرات است

معاون وزیر نفت در امور گاز از تغییرات پیوسته در مقتضیات سازمان‌های مدرن و همچنین شرکت ملی گاز ایران خبر داد و گفت: با وجود این تغییرات، دستیابی به سرآمدی جز با تکیه بر توان نیروهای متخصص و کارآمد حاصل نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار شانا، ظهر امروز (دوشنبه، ۲۹ مهرماه) آیین تودیع سعید مومنی، مدیر سابق گازرسانی شرکت ملی گاز ایران و معارفه غلامرضا مشایخی، مدیر جدید گازرسانی این شرکت با حضور حسن منتظرتربتی، معاون وزیر نفت در امور گاز و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، محمود آستانه، مشاور وزیر نفت در طرح‌های گازرسانی، سعید توکلی، مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران و مدیران عامل شرکت‌های گاز استانی برگزار شد.

تربتی با بیان اینکه کار و فعالیت در محیط شغلی سالم و بازنشستگی در شرایط سلامت کاری، آرزوی همه مدیران شرکت ملی گاز ایران است که امروز برای آقای مومنی محقق شده است، گفت: آقای مومنی ۳۴ سال با سرافرازی در شرکت ملی گاز ایران کار کردند و امروز در حالی از این مجموعه بازنشسته می‌شوند که شرکت ملی گاز ایران به عنوان یک سازمان موفق و منظم مطرح است.

وی افزود: در دنیای کنونی، سازمان‌ها پیوسته دستخوش تغییر هستند، بر همین اساس شاید ظاهر شرکت ملی گاز ایران مشابه سال‌های پیش باشد، اما مقتضیات آن تغییر فراوانی داشته است، مانند تغییر در مجموعه روش‌ها و مقررات سازمانی که با وجود این تغییرات اگر بخواهیم در فضای سرآمدی باقی بمانیم به نیروهای کارآمد در درون سازمان نیاز داریم، در غیر این صورت هرچقدر توان مالی و تجهیزاتی داشته باشیم باز هم نمی‌توانیم موفق باشیم و موفق بمانیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تاکید کرد: نیروی انسانی کارآمد در نتیجه اعتمادی حاصل می‌شود که پیوسته باید بین مدیران و کارکنان سازمان در نتیجه انجام کارهای تیمی برقرار باشد، بر این اساس، پول، کار مطلوب و اهداف پسندیده به دست می‌آیند.

معاون وزیر نفت در امور گاز با اشاره به اینکه ترجیح اهداف مشترک بر اهداف فردی و ترجیح منافع سازمانی بر منافع شخصی سرلوحه کارکنان و مدیران شرکت ملی گاز ایران است، از سعید مومنی خواست در زمینه انتقال دانش و تجربیات به‌ویژه در موضوع واگذاری عملیات توزیع گاز به بخش خصوصی همچنان در کنار مجموعه شرکت‌ ملی گاز ایران باقی‌ بماند.

در آیین تودیع مدیر سابق گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، مدیران عامل شرکت‌های گاز استانی هر کدام به ارائه نظرات، پیشنهادها و مشکلات خود پرداختند و از سعید مومنی به سبب مدیریت پویا و دلسوزانه وی قدردانی کردند.

کد خبر 294602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =