تشریح سیاست‌های وزارت نفت در حوزه سلامت و ورزش

مدیرکل سلامت، تربیت بدنی و مسئولیت اجتماعی وزارت نفت به مناسبت هفته تربیت بدنی و  ورزش، سیاست‌های وزارت نفت در حوزه سلامت و ورزش را تشریح کرد.

به گزارش شانا، غلامرضا شاه‌کرمی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش، برنامه‌های این اداره کل را به‌منظور ایجاد تحرک و حفظ سلامت بیشتر در بین همکاران تشریح کرد.

وی ضمن اشاره به تاکید وزیر نفت بر اولویت قرار دادن سلامت کارکنان این وزارتخانه و همچنین تاکید معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی بر افزایش فعالیت‌های سلامت‌محور و ارتقای کیفیت ورزش همگانی، یادآور شد: برنامه‌های سلامت‌محور که جایگزین بخشی از  فعالیت‌های مسابقه‌محور خواهد شد، کاهش هزینه‌های درمانی و افزایش بهره‌وری کارکنان وزارت نفت را به دنبال خواهد داشت و جایگاه ورزش را بیش از گذشته در این وزارتخانه تقویت خواهد کرد.

مدیرکل سلامت، تربیت بدنی و مسئولیت اجتماعی وزارت نفت همچنین به طرح‌ها و برنامه‌های اداره کل سلامت، تربیت بدنی و مسئولیت اجتماعی وزارت نفت اشاره کرد و به ذکر اولویت‌های اصلی این اداره کل منطبق با سیاست‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و شورای مرکزی ورزش وزارت نفت پرداخت.

دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نفت در این باره گفت: طرح ارتقای نظام سلامت کارکنان، طرح تدوین نظام مدیریت عملکرد فعالیت‌های ورزشی، طرح ارتقای کیفیت ورزش همگانی، سنجش و پایش سلامت برای تدوین شناسنامه‌های سلامت کارکنان، اصلاح ساختار کلاس‌های آموزشی، مدارس و آکادمی‌های ورزش بر اساس استانداردها از جمله سیاست‌های اصلی اداره کل سلامت، تربیت بدنی  و مسئولیت اجتماعی وزارت نفت است. امید است با اجرای کامل طرح‌های یادشده، گامی برای افزایش سطح سلامت و شادابی کارکنان صنعت نفت برداشته شود.

کد خبر 294638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =