تعمیرات مراکز تاسیساتی منطقه خانگیران پایان یافت

تعمیرات اساسی تاسیسات فاز ۲ مرکز جمع‌آوری منطقه عملیاتی خانگیران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق با هدف افزایش و پایداری تولید گاز و اطمینان از تولید حداکثری در فصل سرما پایان یافت.

به گزارش  شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، ابوالقاسم ایرانی، رئیس تعمیرات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق اظهار کرد: در تعمیرات اساسی تاسیسات مرکز جمع‌آوری در مدت ۱۰ روز  تعداد ۹۷۵ درخواست کار و ۸ هزار و ۱۶۰ نفرساعت کار انجام و تحویل واحد بهره‌برداری شد.

وی افزود: از اقدام‌های شاخص دیگر می‌توان به تعمیرات اساسی چاه ۴۸ A و B، جایگزینی و عملیاتی کردن بارل‌های گاز ترش (تله‌های دریافت‌کننده و ارسال‌کننده توپک) و تعویض تفکیک‌گر خط H اشاره کرد.

وی درباره اولویت اجرای پروژه توپک‌رانی قبل از تعمیرات اساسی فاز ۲ مرکز جمع‌آوری منطقه خانگیران تصریح کرد: با توجه به اهمیت و اولویت پروژه توپکرانی، انجام این بخش از تعمیرات ضمن هماهنگی با شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در مهرماه انجام شد.

بر اساس این گزارش، از نکات قابل توجه درباره اقدام‌های تعمیرات اساسی تاسیسات فاز ۲ مرکز جمع‌آوری می‌توان به پایان دو روز قبل از موعد مقرر یاد کرد که سبب افزایش ۲۰ میلیون مترمکعب گاز به مجموع تولیدات این شرکت شد. همچنین در راستای اجرای این تعمیرات، افزون بر برخورداری از سرمایه انسانی متخصص و بومی، همه قطعات و تجهیزات مورد نیاز نیز از تولید کنندگان داخلی تامین شد.

کد خبر 294836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =