شرکت گاز کردستان، تامین‌کننده پایدار گاز صنایع و کشاورزی استان است

مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، افزایش تولیدات در بخش صنایع، کشاورزی و دامداری این استان را مرهون خدمات مستمر و مداوم شرکت گاز استان کردستان توصیف کرد و آن را شاهکار عرضه خدمات نام نهاد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، خالد جعفری، مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان در دیدار با احمد فعله‌گری، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان ضمن تقدیر از خدمات گازرسانی منظم این شرکت، گفت: پیگیری مستمر و مداوم مدیریت و کارکنان پرتلاش شرکت گاز استان کردستان در گازرسانی به صنایع زیر پوشش این سازمان موجب رونق تولید در استان کردستان شده است.

وی با بیان اینکه رشد روزافزون صنایع تولیدی استان کردستان مرهون توسعه شبکه‌های گازرسانی است، افزود: یکی از شاخص‌های توسعه هر استان افزایش ضریب زیرساخت‌ها برای افزایش صنایع تولیدی و تامین انرژی به‌طور مستمر و مداوم برای بهره‌مندی صنایع است که با توجه به این شاخص‌ها، میزان تاثیرگذاری شرکت گاز استان کردستان مشهود است.

مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با اشاره به گازدار شدن صنایع دام و طیور این استان، اظهار کرد: در استان کردستان بیش از ۵۵۳ واحد تولیدی مرغداری فعال متصل به شبکه گاز طبیعی وجود دارد که تولیدات آنها به دیگر استان‌ها و کشورهای همسایه صادر می‌شود.

جعفری نقش گاز طبیعی در بخش کشاورزی استان کردستان را حائز اهمیت توصیف کرد و ادامه داد: گاز طبیعی برای مردم روستاها که در بخش کشاورزی فعال هستند دلگرمی و آرامش را به همراه داشته و موجب افزایش سطح رفاه در روستاهای استان کردستان شده است. همچنین نقش گاز طبیعی در توسعه صنایع دامداری، تولیدی و تبدیلی نیز انکارناپذیر است.

کد خبر 294914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =