نشست‌های هم‌اندیشی کارکنان جوان مناطق نفت‌خیز جنوب آغاز شد

نخستین نشست از سلسله نشست‌های هم‌اندیشی جوانان با هدف درک انتظارها و دغدغه‌های جوانان و بهره‌گیری از فکر و توان آنها برای بهبود عملکرد سازمانی در سطح شرکت ملی مناطق نفت‌خیز برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب اظهار کرد: جوانان آموزش‌دیده،‌ با انگیزه و با روحیه در صدر سرمایه‌های سازمان قرار دارند و باید به آنها افتخار کرد.

وی افزود: جوانان قشر تاثیرگذاری در صنعت نفت هستند،‌ بنابراین با توجه به توانایی و خلاقیت آنها در نظر داریم با برگزاری نشست‌های دوره‌ای در مدیریت‌ها و اداره‌ها و تشکیل کارگروه‌های تخصصی، ایده‌ها، دیدگاه‌ها و انتقادهای آنان را در زمینه شناسایی مشکلات سازمان دریافت و از راهکارهای ارائه‌شده برای خلق دانش و فناوری‌های کاربردی استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه توان تولید ما بیش از مقدار کنونی است، تاکید کرد:‌ اگر بخواهیم به سمت تعالی حرکت کنیم و به آنچه مطلوب سازمان است برسیم باید از ظرفیت جوانان استفاده شود.

سعید کوتی، مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نیز در این نشست اظهار کرد: این مدیریت ۶۲ کارمند جوان در رده سنی زیر ۳۵ سال دارد که همه آنها از دانش‌آموختگان دانشگاه‌های برتر کشور هستند و با کسب تجربه همکاران باسابقه، آینده روشنی را برای سازمان رقم خواهند زد.

میلاد عربلو، دستیار جوان مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ضمن تاکید بر توجه هر چه بیشتر به قشر متفکر و با انگیزه جوانان در همه بخش‌های سازمان، اهداف برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با جوانان را تشریح کرد و افزود:‌ این نشست‌ها با هدف درک انتظارها و دغدغه‌های جوانان و همچنین بهره‌گیری از فکر و توان آنها برای بهبود عملکرد سازمانی و ارتقای بهره‌وری در سطح شرکت ملی مناطق نفت‌خیز، با مدیریت‌ها و اداره‌های مختلف برگزار خواهد شد و در آن انتظارها، مسائل و راهکارها و پیشنهادهای عملی جوانان را جویا خواهیم شد و از طرح‌ها و ایده‌های آنها برای افزودن ارزش به سازمان استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود این نشست‌ها به‌صورت دوره‌ای و مستمر ادامه یابند.

جوانان حاضر در این نشست هم‌اندیشی به بیان دیدگاه‌ها، ایده‌ها و راهکارهای خود در زمینه‌های مختلف پرداختند.

کد خبر 295611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =