طرح اصلاح نظام پیمانکاری نفت به ثمر می‎نشیند

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت گفت: طرح اصلاح نظام پیمانکاری صنعت نفت امسال نهایی می‎شود.

به گزارش شانا به نقل از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، فرزین مینو افزود: یکی از کارهای بزرگی که در حال بررسی از سوی کارگروه‌های تخصصی است، طرح اصلاح نظام پیمانکاری است که تا سه ماه آینده به نتیجه می‎رسد.

وی با بیان اینکه طرح «ارتقای نظام سلامت کارکنان» نیز تا پایان امسال نهایی و اجرایی خواهد شد، ادامه داد: «پرونده الکترونیک سلامت» و «نظام جدید جذب» که طراحی آن تقریباً کامل شده نیز از طرح‎هایی هستند که با جدیت دنبال می‎شوند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت گفت: از زمانی که به عنوان معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت مشغول فعالیت شدم، پیگیری ۲۳ پروژه به این معاونت محول شد که غالب این پروژه‎ها از طرح‌های جدی بهبود و ارتقای کیفی وضعیت اقتصادی و رفع مشکلات سیستمی/ ساختاری در حوزه منابع انسانی است و نیمی از آنها تاکنون به سرانجام رسیده است.

مینو با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد مباحث طرح شده در جلسات شورای معاونان وزارت نفت، مباحث مربوط به سرمایه‎های انسانی است، اظهار کرد: شخص وزیر به‌طور مرتب پیگیر وضع معاش و تحقق راهکارهایی است که بتوان مشکلات اقتصادی کارکنان و خانواده‎های آنان را به حداقل رساند.

کد خبر 295674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =