آغاز به‌کار کمیته بازرسی دستورعمل‌های کاربردی در تاسیسات مناطق نفت‌خیز جنوب

کمیته بازرسی جاری‌سازی دستورعمل‌های کاربردی در تاسیسات و خطوط لوله با هدف بررسی، اصلاح، یکسان‌سازی و روزآمد شدن در حوزه عملیاتی شرکت‌های بهره‌بردار تابع شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب آغاز به‌کار کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: اجرای دقیق دستورعمل‌های پیشگیرانه افزون بر زیست بوم پیرامونی، ضامن سلامت سرمایه‌های انسانی و تجهیزاتی سازمان می‌شود.

وی افزود: بررسی و ارزیابی دستورعمل‌ها که شامل نگهداری، راه‌اندازی، ایمنی و دیگر اقدام‌های فنی و عملیاتی است، به کمیته بازرسی جاری‌سازی دستورعمل‌های کاربردی در تاسیسات و خطوط لوله سپرده شده است و در گام نخست ۱۷ واحد عملیاتی در حوزه مجتمع‌های صنعتی شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز کارون و مارون بازدید شدند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بر توجه ویژه شرکت‌های بهره‌بردار به دستورعمل‌های نگهداری از تجهیزات، تاسیسات و ماشین‌آلات در هنگام توقف از کار تاکید و تصریح کرد: این دستورعمل‌ها روزآمد و تکمیل شده است و انتظار می‌رود مورد توجه واحدهای مربوطه قرار گیرد.

محمدی تصریح کرد: شرکت‌های بهره‌بردار تابع مناطق نفت‌خیز جنوب در زمینه صیانت از منابع انسانی، تولید و تاسیسات فرآیندی موفق بوده‌اند، اما این کمیته به‌منظور یافتن نواقص احتمالی به دلیل پیشرفت‌های فناوری، تنوع و جدید شدن برخی رویه‌های عملیاتی و حتی شرایط اقلیمی تشکیل شده است و با همکاری شرکت‌های تابع تکمیل و روزآمد خواهد شد.

کد خبر 295687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =