برگزاری رزمایش مدیریت شرایط اضطراری در پالایشگاه گاز ایلام

رئیس پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت پالایش گاز ایلام از برگزاری مانور سطح ۳ مدیریت شرایط اضطراری با همکاری دستگاه‌های معین و امدادرسان برون سازمانی در این پالایشگاه خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علی کمندی گفت: مانور سطح ۳ مدیریت شرایط اضطراری با همکاری ۱۰ دستگاه اجرایی استان در پالایشگاه گاز ایلام به منظور سنجش، ارزیابی و ارتقای سطح توان تیم‌های پاسخ به شرایط اضطراری برگزار شد.  

وی هدف از برگزاری این مانور را افزایش سطح هماهنگی و همکاری واحدهای درون سازمانی و دستگاه‌های اجرایی استان برای پیشگیری از حوادث عنوان کرد و افزود: ارتقای سطح آمادگی رویارویی با حوادث از سوی نیروهای امداد و نجات و فوریت‌های پزشکی از جمله آتش‌نشانی، اچ‌اس‌یی و بهداری ارزیابی شد.

رئیس پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت پالایش گاز ایلام ادامه داد: هماهنگی و همکاری بیشتر با شرکت‌های بالادستی و پایین‌دستی پالایشگاه، استفاده از امکانات برون‌سازمانی برای رویارویی با حوادث، ایجاد هماهنگی برای به اشتراک‌گذاری امکانات و تجهیزات دستگاه‌های اجرایی، افزایش همکاری‌ها و هماهنگی‌ها، چگونگی واکنش اعضای کمیته مدیریت شرایط اضطراری در حوادث، به‌کارگیری دستورعمل‌های اجرایی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در تصمیم‌گیری‌های لازم، از دیگر اهداف برگزاری این مانور بوده است.

کد خبر 295861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =