خدمات نفت‌وگاز اروندان تا رفع کامل آبگرفتگی‌ها ادامه می‌یابد

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید و مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، روز پنجشنبه (پنجم دی‌ماه) از مناطق آب‌گرفته شهرستان خرمشهر بازدید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، فرخ علیخانی ضمن تاکید بر تداوم اقدام‌های نفت و گاز اروندان برای رفع کامل آبگرفتگی‌های مناطق حوزه غرب کارون گفت: با توجه به دستور اکید وزیر نفت، کارگروهی به ریاست معاون نظارت بر منابع هیدروکربوری وزارت نفت تشکیل شد و با همکاری شرکت‌های نفت و گاز اروندان، مناطق نفت‌خیز جنوب و ملی حفاری، اقدام‌های شایسته و تاثیرگذاری در حوزه ارائه خدمات به مردم صورت گرفت.

وی افزود: بر اساس پیگیری‌ها و مشاهده‌ها، بخش بزرگی از آبگرفتگی‌های خرمشهر به همت کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان برطرف و هم‌اکنون همه امکانات لازم برای پشتیبانی و ارائه تدارک به مردم و دستگاه‌های اجرایی تامین شده است.

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت در امور تولید و عضو کارگروه ویژه وزارت نفت در رفع آبگرفتگی‌های حوزه غرب و شرق کارون، با ساکنان و نیز مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان خرمشهر نیز دیدار و درباره راهکارهای موثر در رفع سریع‌تر آبگرفتگی‌ها گفت‌وگو کرد.

کد خبر 297028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =