روابط عمومی‌ باید پل ارتباطی بین صنعت نفت و جامعه باشد

مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران روابط عمومی را پل ارتباطی بین صنعت نفت و مردم دانست که می‌تواند نقش موثری در بازتاب فعالیت‌های این صنعت مادر داشته باشد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، کریم زبیدی صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۰ دی‌ماه) در نخستین نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت ایران در محل سالن همایش‌های شهید بهشتی وزارت نفت گفت: روابط عمومی در مجموعه شرکت نفت و وزارت نفت مهم‌ترین نهادی است که وظیفه بازتاب فعالیت‌های صنعت نفت به بیرون از سازمان و ‌انتقال دیدگاه جامعه نسبت به صنعت نفت را به‌عهده دارد.

وی به اولویت‌ها و برنامه‌های کلان شرکت ملی نفت ایران اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون اولویت تمرکز بر توسعه میدان‌های مشترک غرب کارون و میدان مشترک پارس جنوبی است که خوشبختانه در این مدت در هر دو حوزه دستاوردهای خوبی داشته‌ایم.

مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت به توسعه دیگر میدان‌های مشترک در شرکت نفت فلات قاره و شرکت نفت مرکزی اشاره کرد و گفت: روند توسعه‌ای این میدان‌ها بر اساس اولویت و برنامه توسعه‌ای خاص خود در حال انجام است.

زبیدی توجه به اصل نگهداشت توان تولید، تامین به‌موقع خوراک پالایشگاه‌ها، توجه به صادرات، اعمال نظم و انضباط مالی، برنامه‌ریزی دقیق حفاری و تعمیر به‌موقع چاه‌ها، رسیدگی به مطالبات پیمانکاران، رعایت اصل صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری و... را از دیگر اولویت‌های شرکت ملی نفت برشمرد.

به گفته وی، اعمال مدیریت صحیح، آگاهی کامل مدیران از روند پیشرفت پروژه‌ها و همه جزئیات به‌ویژه جزئیات مالی، می‌تواند نقش مهمی در بازتاب صحیح فعالیت‌ها داشته باشد.

وی اظهار کرد: روابط عمومی‌های شرکت‌های تابع هم باید ضمن افزایش چابکی، چالاکی و سرعت در انتقال اطلاعات، نقش مهمی در ارتباط بین نفت و جامعه برقرار کنند.

نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های شرکت ملی نفت ایران با حضور روسا و کارشناسان روابط عمومی‌های تابع صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۰ دی‌ماه) صبح آغاز به کار کرد و تا عصر ادامه دارد.

کد خبر 297199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =