کنشگری، اطلاع‌رسانی شفاف و به‌موقع رسالت اصلی روابط عمومی‌هاست

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت بر عبور از قالب‌های کلیشه‌ای در بخش‌های مختلف روابط عمومی‌های صنعت نفت تاکید کرد و کنشگری، اطلاع‌رسانی شفاف و بهنگام را رسالت اصلی روابط عمومی‌ها دانست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، کسری نوری در نخستین نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت ایران گفت: بخشی از دغدغه‌های افکار عمومی در مسائل مرتبط با صنعت نفت، به شیوه‌های مربوط به اطلاع‌رسانی وابسته است و از این منظر نقش روابط عمومی‌ها در سازمان اهمیت بیشتری می‌یابد.

وی افزود: لازم است برنامه منسجمی در حوزه اطلاع‌رسانی در روابط عمومی‌های صنعت نفت تدوین و در آن به رویکرد اطلاع‌رسانی بهنگام و شفاف توجه شود.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، عبور از رویکردها و قالب‌های کلیشه‌ای در ارتباطات را یکی از لازمه‌های اطلاع‌رسانی موثر دانست و تاکید کرد: روابط عمومی‌ها باید از عنصر خلاقیت در ارتباطات و اطلاع‌رسانی به‌صورت گسترده استفاده کنند.

وی با اعلام اینکه بسیاری از مردم از دشواری‌های کار عملیاتی و دغدغه‌های کارکنان صنعت نفت بی‌اطلاع هستند، گفت: این بی‌اطلاعی، سبب بروز قضاوت‌های نادرست درباره صنعت حیاتی نفت می‌شود که باید به آن توجه ویژه داشت.

نوری در ادامه از ایجاد انگیزه و تعهد به عنوان دو محور اصلی فعالیت‌ در روابط عمومی‌های صنعت نفت نام برد و اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی روابط عمومی در شرایط فعلی کنشگری است. در این زمینه لازم است روابط عمومی‌ها با شناسایی و پیش‌بینی مسائل پیش رو، مانع گسترش جوسازی های مغرضانه در صنعت نفت جلوگیری کنند.

بنابراین گزارش، نخستین نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت ایران، با حضور جمعی از مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران و رؤسا و فعالان روابط عمومی‌های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران، از صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۰ دی‌ماه) در سالن شهید بهشتی وزارت نفت در حال برگزاری است.

کد خبر 297200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =