روحانی: کنار مردم مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان هستیم

رئیس‌جمهوری در جمع مردم مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان گفت: مطمئن باشید دولت و همه ما در کنار شما هستیم، مشکلات شما را حل خواهیم کرد و شما را فراموش نمی‌کنیم.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، امروز (شنبه، ۲۸ دی‌ماه) پس از بازدید از مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان و شهرستان چابهار، با حضور در میان مردم روستای کلانی از بخش دشتیاری شهرستان چابهار گفت: متاسفانه در باران اخیر مشکلاتی برای مردم منطقه پیش آمده، خانه‌ها را آب گرفته و راه‌های ارتباطی و مسیرهای رفت و آمدهای مردم دچار مشکل شده و اموال آنها از بین رفته است.

وی با بیان اینکه بازسازی ویرانی‌ها و درمان مصدومان احتمالی و جبران خسارت‌ها، اقدام‌های فوری است که باید انجام شود، افزود: خوشبختانه سازمان هواشناسی پیش از آغاز بارش‌ها پیش‌بینی کرده و هشدار و اخطار لازم را داده بود که این بسیار مهم است و سبب شده که ما خسارت جانی در این سیل نداشته باشیم و خسارت‌های مالی قابل جبران است.

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه این حادثه سبب می‌شود بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌هایی که باید در استان انجام شود با جدیت و تلاش بیشتری پیگیری شود، تصریح کرد: در مسیر بازدید از مناطق سیل‌زده وزرای راه و شهرسازی، نیرو و کشور توضیح دادند که در این منطقه نیاز به ساخت پل‌هایی است و جاده‌های ویران شده باید ترمیم و بازسازی شود که این اقدام‌ها با جدیت پیگیری خواهد شد.

روحانی با اشاره به گزارش وزیر نیرو در مسیر بازدید در این مناطق، گفت: خوشبختانه برق روستاها وصل شده و البته مردم این روستاهای سیل‌زده همچنان با مشکلاتی روبه‌رو هستند که رسیدگی و رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه این حادثه سبب می‌شود تکمیل بسیاری از طرح‌های توسعه استان تسریع شود، افزود: درست است که سیل برای شما مشکل ایجاد کرد، اما در آینده برای این استان منشا خیر خواهد شد. سیستان و بلوچستان در دولت تدبیر و امید در سطح جهان جایگاه دیگری پیدا کرده است و امروز چابهار برای بسیاری از کشورها مرکز تردد و حمل‌ونقل شده است.

کد خبر 297769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =