همکاری‌ با مراکز تحقیقاتی بومی از اولویت‌های پژوهشی مناطق نفت‌خیز جنوب است

رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گسترش ارتباط مؤثر با مراکز تحقیقاتی سراسر کشور را از مهم‌ترین راهبردهای این مرکز برشمرد و بر افزایش همکاری صنعت نفت و دانشگاه تاکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شاهین کرد در بازدید از کارگروه پژوهشی - آموزشی این شرکت از دانشگاه خاتم‌الانبیا بهبهان ضمن قدردانی از فعالیت‌های مثبت انجام‌شده در حوزه‌های مختلف این دانشگاه و تاکید بر افزایش همکاری بین صنعت نفت و دانشگاه در حوزه‌های مطالعاتی، پژوهشی و فناوری گفت: روش‌ها و مسیرهای ارتباطی زیادی برای ارتقای رابطه صنعت و دانشگاه وجود دارد و با استفاده از این روش‌ها، سطح همکاری‌های پژوهشی گسترش خواهد یافت.

وی افزود: یکی از راهبردهای پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گسترش ارتباط مؤثر با مراکز تحقیقاتی سراسر کشور، به‌ویژه مراکز بومی است و باید اعضای هیئت علمی در این راستا همکاری فعالی داشته باشند.

سیدمنصور سیدنژاد، رئیس دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا بهبهان امکانات موجود و توانمندی‌های دانشگاه به ‌ویژه در حوزه‌های کارآفرینی را مطلوب ارزیابی کرد و زمینه‌ها و ظرفیت‌های موجود برای برقراری ارتباط دوسویه را متناسب دانست.

کد خبر 297821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =