اجرای ۷۹۴ پروژه مسئولیت اجتماعی در خوزستان

مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران، ۷۹۴ پروژه عام‌المنفعه در استان خوزستان به عنوان پروژه‌های در حال اجرا و تکمیلی برنامه پنج‌ساله که از اواخر سال ۹۵ به این مدیریت ابلاغ شد و نیز پروژه‌های مرتبط با بازسازی مناطق سیل‌زده این استان را با اعتباری بالغ بر ۱۵۱۱ میلیارد تومان تعریف کرده است.

 به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، از این رقم اعتبار ۵۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و ۹۶۱ میلیارد تومان در حال اجراست که صرف پروژه‌های عمرانی شامل احداث و راه‌اندازی مراکز بهداشتی و درمانی، راه‌سازی، بهسازی، نوسازی مدارس، ورزشی و ... می‌شود.

همچنین ۱۰۹ مدرسه آسیب‌دیده از سیل از سوی شرکت ملی نفت ایران نوسازی و بازسازی شد و آهن‌آلات بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ منزل مسکونی تا پایان سال تامین می‌شود، ضمن اینکه بازسازی و نوسازی ۱۰۷ مرکز بهداشتی و درمانی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

 پس از وقوع سیل در استان خوزستان در ابتدای امسال، مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران اعتبار پروژه‌های کمک به بهسازی ۱۶ راه روستایی دشت آزادگان به میزان ۲۸ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان و فاز دوم شبکه فاضلاب کوی ملاشیه و کوی علوی اهواز به میزان ۵۰ میلیارد تومان را متعهد شد.

افزون بر این، مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران در دی‌ماه امسال پروژه‌های کمک به اتمام ۵۰۰ واحد مسکونی شهرک ولیعصر(عج) مسجدسلیمان با اعتبار ۵۱ میلیارد تومان و کمک به احداث شبکه فاضلاب شکاریه ۱، ۲ و ۳ اهواز و حومه به میزان ۱۰ میلیارد تومان را ابلاغ کرده است.

کد خبر 297879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =