تمدید گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه شرکت مارون

آیین پایانی ممیزی مراقبتی دوم سیستم مدیریت یکپارچه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون برگزار و گواهینامه‌های ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵، ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ و OHSAS:۲۰۰۷ این شرکت برای یک سال دیگر تمدید شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، حمید کاویان، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون بر لزوم درس‌آموزی و تلاش به‌منظور بهبود برخی رویه‌های عملیاتی و اداری سازمان تاکید کرد و گفت: سامانه مدیریت یکپارچه از سوی سازمان به کار گرفته می‌شود تا امور فرآیندی خود را در هر دو بخش عملیات و ستاد راهبری کند و اهداف خود و ذینفعانش را محقق سازد.

وی با اشاره به اینکه برخلاف گذشته، وجود این سیستم برای کارکنان سازمان کاملا مشهود شده، افزود: استقرار این سیستم، سازمان را در تدوین چشم‌انداز، خطی‌مشی‌ها، راهبردها و اهداف خرد و کلان یاری رسانده و دید مدیریتی را گسترده‌تر کرده است.

سرممیز تیم ممیزی، روزآمد کردن سیستم‌های مدیریتی، مسئولیت‌پذیری، تبحر در پاسخگویی، داشتن دانش فنی سطح بالا، کسب دستاوردهای بزرگ و تاثیرگذار در عرصه زیست‌محیطی و سرعت عمل در بهبود موارد قابل بهبود را از نقاط قوت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون برشمرد و گفت: ممیزی‌های داخلی که از سوی کارگروه‌های متشکل از کارکنان خود شرکت انجام شده است نیز بسیار دقیق، روزآمد و اثربخش ارزیابی می‌شود.

این ممیزی مراقبتی با هدف ارزیابی سیستم مدیریت کیفیت، محیط زیست، ایمنی و بهداشت حرفه‌ای در دو روز، (پنجم و ششم بهمن‌ماه) از سوی نماینده شرکت آلمانی انجام شد.

کد خبر 298537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =