بهره‌برداری و اجرای ۲۳ پروژه عظیم گازرسانی در دهه فجر امسال

هم‌زمان با آغاز دهه مبارک فجر و در آستانه چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۲۳ پروژه گازرسانی با ۲۷۰۰ میلیارد تومان و ۹۰۰ میلیون یورو هزینه ازسوی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران آغاز شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، بهرام صلواتی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر، با بیان این مطلب اظهار کرد: در دهه فجر امسال، هفت پروژه احداث خطوط انتقال گاز با مبلغی معادل ۸۳۳ میلیارد تومان و ۲۸۵ میلیون یورو به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: همچنین در این ایام فرخنده، عملیات اجرایی پنج پروژه احداث خطوط انتقال گاز نیز با مبلغ ۱۳۸۰ میلیارد تومان و ۴۱۸ میلیون یورو آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز در ادامه به دیگر پروژه‌های در حال افتتاح یا عملیات اجرایی در این ایام اشاره کرد و گفت:چهار ایستگاه تأسیسات تقویت فشار گاز با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان و ۹۹ میلیون یورو و نیز عملیات اجرایی پنج ایستگاه دیگر با هزینه‌ای حدود ۴۹۰ میلیارد تومان و بیش از ۶۱ میلیون یورو آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران تصریح کرد: در این ایام، بهره‌برداری از یک واحد دیسپچینگ و مخابرات و یک واحد ابنیه، راه و مراکز بهره‌برداری با هزینه‌ای حدود ۳۰ میلیارد تومان و بیش از ۸ میلیون یورو نیز آغاز خواهد شد.

کد خبر 299094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =