۲ مرکز درمانی در اهواز افتتاح شد

مجتمع تخصصی سلامت خانواده شهدای نفت در کوی نفت و مرکز سلامت خانواده کوت‌عبدالله در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و برخی مسئولان محلی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار شانا، حبیب‌الله سمیع، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت امروز (دوشنبه، ۲۱ بهمن‌ماه) در آیین افتتاح و بهره‌برداری از مجتمع تخصصی سلامت خانواده شهدای نفت و مرکز سلامت خانواده کوت‌عبدالله ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیئت مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، ١١ پلی‌کلینیک فرسوده شهر اهواز در پنج پلی‌کلینیک تخصصی سازمان بهداشت و درمان تجمیع خواهد شد.

وی افزود: هم‌اکنون کلینیک‌های درمانی کوی نفت، شهرک نفت و قائم در مجتمع تخصصی سلامت خانواده شهدای نفت تجمیع شده و ‌هم‌اکنون آماده ارائه خدمات درمانی است.

سمیع با بیان اینکه مجتمع تخصصی سلامت خانواده شهدای نفت بالغ بر ۱۴ هزار نفر جمعیت طبی را زیر پوشش دارد، عنوان کرد: بخش عمده این مرکز درمانی به خانواده‌ها سرویس‌های بهداشتی و خدمات پیشگیرانه ارائه می‌دهد.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت گفت: مرکز سلامت خانواده کوت عبدالله در فضایی به متراژ ۲۲۰ متر مربع بازسازی شده است و در دو نوبت صبح و عصر آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

این مقام مسئول با بیان اینکه برای بازسازی مرکز سلامت کوت‌عبدالله اعتباری بالغ بر ۲۹۰ میلیون تومان هزینه شده است، افزود: هم‌اکنون این مرکز درمانی ۴ هزار نفر جمعیت درمانی را تحت پوشش دارد.

بیمارستان گچساران به سازمان بهداشت و درمان واگذار می‌شود

احمد محمدی، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نیز در این آیین، از واگذاری بیمارستان گچساران به سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خبر داد و گفت: بیمارستان گچساران با حدود ۹۴ درصد پیشرفت و پس از  اعمال تغییر و تحولات در نظر گرفته‌شده، به‌زودی به سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت واگذار خواهد شد.

وی افزود: مجتمع تخصصی سلامت خانواده شهدای نفت در سه طبقه و با متراژ ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در مدت چهار سال احداث شده و آماده ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به خانواده‌هاست.

کد خبر 299694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =