خودروهای سوخت‌رسان سیار در مشهد راه‌اندازی می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: با همکاری بخش خصوصی پنج خودرو سوخت‌رسان سیار از هفته آینده در شهر مشهد مستقر می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، علی‌اصغر اصغری با بیان اینکه با توجه به  شیوع ویروس کرونا ممکن است برخی افراد نخواهند از منزل خارج شوند یا مسافت طولانی برای سوخت‌گیری خودرو طی کنند که برای تامین سوخت مورد نیاز خودرو آنان سوخت‌رسان‌های سیار در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: دسترسی بهتر شهروندان به سوخت خودرو و کاهش ترافیک از دیگر دلایل اجرای این طرح است.

وی افزود: همچنین خودروهایی که در مبادی ورودی شهر مشهد نیاز به سوخت داشته باشند می‌توانند از طریق ارتباط با خودروهای سوخت‌رسان سیار نیاز خود را تامین کنند.  

اصغری با اشاره به اینکه این خودروها سوخت را از پمپ بنزین‌های سطح شهر تهیه می‌کنند بنابراین هزینه سوخت تحویلی به شهروندان با نرخ آزاد به اضافه هزینه حمل و نقل خواهد بود، گفت: این اقدام پیش از این در تهران انجام شده و خراسان رضوی دومین استانی است که این کار در آن انجام می‌شود.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، شهرستان‌های مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت‌جام، تایباد، درگز و سرخس را زیرپوشش دارد. دیگر شهرهای خراسان رضوی زیرپوشش خدمات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مناطق تربت‌حیدریه  و سبزوار هستند.

کد خبر 300680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =