بهره‌برداری از یک جایگاه جدید عرضه سوخت در خراسان رضوی

یکصدوبیست‌ونهمین جایگاه عرضه سوخت در استان خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، یکصدوبیست‌ونهمین جایگاه عرضه سوخت منطقه خراسان رضوی و دومین جایگاه در هفته جاری با حضور مدیر، معاونان و جمعی از رؤسای منطقه، مسئولان محلی، اعضای انجمن‌های صنفی و مسئولان شرکت‌های صاحب‌نشان توزیع، بهره‌برداری شد.

علی‌اصغر اصغری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی در آیین بهره‌برداری از این جایگاه که با الزام‌های ویژه کرونایی برگزار شد، گفت: امسال پنج جایگاه دیگر در سطح منطقه و دو جایگاه در شهر مشهد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با تأکید بر لزوم توسعه متوازن در جانمایی جایگاه‌ها به‌ویژه در کلان‌شهر مشهد که سبب رفاه بیشتر همشهریان و زائران می‌شود، گفت: با تصمیم‌های گرفته شده به‌ویژه ایجاد جایگاه‌های تک‌سکو، شاهد رفاه بیشتر مصرف‌کننده و مراجعان و زائران عزیز به مجاری عرضه خواهیم بود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ترافیک در ورودی مشهد با افتتاح این جایگاه به حداقل می‌رسد، اظهار کرد: این جایگاه در زمینی به مساحت ۷۵۰ متر و هزینه‌ای حدود ۱۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که دارای دو سکو، ۱۲ نازل (بنزین و بنزین سوپر) و ظرفیت ۱۵۰ هزار لیتر ذخیره‌سازی دارد که با امکانات موجود در این جایگاه به‌صورت مستقیم برای ۱۵ نفر اشتغال فراهم شده است.

اصغری افزود: با افتتاح این جایگاه که در سالروز ازدواج ملکوتی امام اول شیعیان حضرت علی (ع) با حضرت فاطمه زهرا (س) انجام شد، تعداد جایگاه‌های منطقه به ۱۲۹ و تعداد جایگاه‌های مشهد به ۵۳ باب رسید و قطعاً شرایط بهتری را در سوختگیری بنزین خصوصاً در ایام پیک مصرف که بالغ بر ۶ میلیون لیتر در روز نیز می‌شود، فراهم خواهد ساخت.

مدیر منطقه خراسان رضوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: در سطح منطقه خراسان رضوی، ۱۳۵ جایگاه سی‌ان‌جی وجود دارد که از این تعداد ۷۸ جایگاه مربوط به شهر مشهد است.

وی با تأکید بر اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اجرای طرح تشویقی رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی (تاکسی و وانت)، گامی بسیار بلند در کاهش آلودگی زیست محیطی و نیز صرفه‌جویی در مصرف بنزین برداشته است، گفت: انتظار می‌رود همه دارندگان خودروهای عمومی استان با ثبت‌نام در سامانه GCR.NIOPDC.IR از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

کد خبر 305393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =